Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har lagt opp til treff på Gran 9 april kl 18:00. Meld dere på inne på BIM-treff :-)
Deidei Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skal nok prøve meg på å bli med jeg da... Har sykehustime den 7 april, så jeg håper jeg får reise hjem etterpå..hehe.. eller om jeg må rett og slett bli igjen.. Men jeg må ha et lite forbehold da... men vil veldig gjerne være med...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Du kan regne med meg ihvertfall =) Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal melde meg på på treff-sidene..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå