Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva fikk dere? Mange som har spurt hva vi ønsker oss.. Litt orginale ting..Ikke smykker og andre kjedelige ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket barnebibel men fikk det ikke til dåpen. Fikk det til jul i stede da. Gutter trenger også smykkeskrin, jeg ønsket også det men fikk det ikke.

Skrevet

Skal ha dåp om 2 uker og her ønsker vi oss eventyr/- sang bøker med KJENTE sanger/eventyr. IKKE sølvkopper.

Av oldefaren til Isac som desverre døde denne uken får Isac et sånn minne-armbånd.

Skrevet

Bøker - Den store hvite serien. De er veldig fine.

Dyre ullklær

Lydbøker - (til senere, eventyrsamling f. eks)

Tripp-trapp stol...div utstyr som dere trenger

Kanskje? ;-)

Skrevet

Vi ønsket oss smykker og andre kjedelige ting hehe (bare at vi synes det er flott og ikke kjedelig da)

Ønsket oss:

Sølvbestikk

Smykker

Smykkeskrin

Sølvramme

osv

Vi ville ikke ha tripp trapp, leker e.l. fordi det er forbruksting som ofte går i arv ellr blir ødelagt. Sølv for eks har man for alltid.

Gjest irismor
Skrevet

- trehjulsykkel

- håndmalt dukkevugge med eventyrmotiver

- håndmalt barnestol med prinsesse motiv

- penger

- barneservise og bestikk

- klær

- smykker

Det var det snuppa fikk og noe annet men husker ikke i øyeblikket.

Skrevet

vi ønsket oss absolutt ikke sølv, men fikk masse børsta stål (som jeg heller ikke synes er så veldig praktisk, for tror det er noe min sønn ikke kommer til å sette pris på)

Her er andre ting vi ønsket oss/fikk

tripp trapp stol

kunstnerlaget bilde av barneTVbamsen Teodor, men Theodor skrevet under (oppkalt etter han)

barne/babysaccosekk

sangbøker

den store hvite bøker

den store olebrum boken

prinseservise¨

Skrevet

Vi ønsket oss et sånt fat der fødselsdato og fødselsopplysninger er gravert inn, og fikk det :)

Ønsket også penger el gavekort hos fotograf, slik at vi kan ta fine bilder av snuppa om en mnd el to... fikk penger :)

Besteforeldrene ordnet også med sparekonto, som de setter inn penger på hver mnd.

Fikk i tillegg masse fine smykker, smykkeskrin, klær, eventyrbok og en slik "oppbevarings tube/rør" for dåpsattesten.

Hva med å ønske dere et sånt avtrykks sett fra lifestone?

Skrevet

tusserogtroll.no

babydesign.no

Skrevet

Tenker nå at bilder til barnerommet hadde vært fint. Har gitt saueskinn. Sang og eventyrbøker er flittig brukt. Søllet ligger i skuffen sin, men kommer jo til åligge der for altid.

Skrevet

Her startet mamma samlingen med sølvskjeer.

Hun mener at akkurat nå er det ikke "in" siden det er Hardangerbestikk som "ruler gata", men at det vil komme inn igjen om noen år. Med tiden blir det bare dyrere!

Dette er jo noe barna får bruk for hele livet. En verdi som aldri går ut.

Så fikk vi dåpsfat, sann plafond eller hva det heter med data og bilde i, smykker, sett med fat med barnemotiv.

Penger (på konto til barna blir eldre!)

Så fikk hun smykkeskrin og pynt til barnerommet som hun ikke vokser fra de neste årene.

Vi fikk også sann dåpsrør, og minnebokser for den første hårlokk og tannen. De byttet vi!

Kan ikke fordra sant......

Det verste vi fikk i dåpsgave er slik ramme for flere små bilder i oksidert sølv.

Den første vi fikk ser helt jævlig ut. Har prøvd mye og lenge, men får det ikke bort igjen heller :(

Skrevet

www.malurten.no -

kjempefine barnemøbler, håndmalt. Kan bestemme farge og motiv + hilsen selv.

Solide og holdbare, poden freser rundt med sin stol, den får kjørt seg. En ting som blir brukt, og som varer lenge - og som poden sikkert etter hvert vil ha med seg når man flytter ut. det fine er at man kan ønske seg bord, krakk og andre ting etter hvert til jul og bursdager...

Skrevet

jeg har tenkt å ønske til lille gutt ;

- tripp trapp stol

-sånn ramme til å ha et bildet av han i og på andre siden et fotavrykk og håndavtrykk

- barnevogn skilt

- gull armbånd

hmm... har ikke tenkt på noe mer enda.. han er jo ikke blitt født enda da...

Skrevet

vi fikk gavekort til fotograf:-) det ble vi veldig glad for;-) skulle ta bilde uansett, så da ble det ikke så dyrt:-)

Skrevet

Oleanna-teppene er så utrolig fine! De har til barn også. Det skal jeg ønske meg neste gang. Vi ønsket oss sangbøker og eventyrbøker, det synes jeg er så stas å få. Vi fikk også et håndmalt bord med stol til med Bambi og Trampe på - lekkert! Det er så arti for de å ha noe i sin størrelse på rommet eller på kjøkkenet..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...