Mor di! Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Mtp oppsett, avsnitt, innledning, drøfting ol?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Ah, nei da må jeg dessverre melde pass... Eller kanskje alderspsykriatri? Demens? Valgfrihet for institusjonspasienter? og muligheter/begrensninger? Eller ikke... Lykke til iallefall!
Bea- Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Går selv på vernepleien. Er det drøftingsoppgave du ska skrive ? skal du greie ut om begrepet helse og aldring? I tilfelle bør du definere begrepet hele og ta med de forskjellige helsemodellene. Mæland 2004 er en veldig bra bok! Skal du gå ut i fra et narrativ kansje?
hønepøne;-) Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Anbefaler en bok du kan bruke som en "mal". Den heter "En enklere metode", husker ikke forfatteren, men boken er grønn og hvit og koster ca 160 kr.
Bea- Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har akkurat skrvet denne oppgaven selv. Det første jeg gjor var å definere begrepet helse, det finnes mange definisjoner så jeg tog to og satt disse opp mot hverandre. Så tok jeg for meg narrativet som var "alfred på 75 år opplever dårlig helse å noe med konisjonen husker ikke hels.. Men da skrev jeg "for å forså begrepet helse, må du ta for deg heslemodellene, jeg valge da helsefremmende og helseforebyggende. skrev litt rundt dette. Så tok jeg for meg den forunderlige kroppen (boka alså) og skrev ut i fra anatomi om hva som skjer med kroppen når du blir gammel.
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2008 flott, det er egentlig dette jeg og har gjort, blir spennende å se hva sensor sier=) hvor mange ord skrev du?
Bea- Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Skrev 2000 ord tror jeg.. kansje litt over. Har dere PBL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå