FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hvem er du? Du har hatt et annet nick før har du ikke?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 det har nemlig jeg også, og jeg mistenker oss for å være *gamle kjente*
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hehe. Trine-> og Halvor het jeg før.. Mistenker at du er jumma? Eller tar jeg helt feil?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 helt feil:) jeg er simsala. Så det er der du har gjemt deg altså? Hehe, jeg så at du hadde nevnt nicket mitt i en sånn "hvem husker du fra gamle dager" aktig tråd så jeg regnet med at du var noen jeg kjente. Jeg kommer ikke inn på msn for jeg husker ikke passordet. Det lå på automatisk, og så har herren i huset innstallert alt på nytt..
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Der var du ja!!! Har jammen lurt på hvor det har blitt av deg serru! Aha! Så kjipt da.. Må kjefte på gubben din da
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 Ja, jeg forsvinner ikke herfra jeg vettu. Tro meg, jeg har prøvd;) Er du på Facebook?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå