Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Mamma lurer på hva jeg ønkser meg til ulriks dåp..kunne vært en kjempeflott ting å få
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 1100 med pute og bøyle? Er litt usikker fordi vi kjøpte vår på salg
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Ja det var mye penger..mulig litt frekt å nevne det..var dyrt
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Betalte 1200 for vår på Obs interiør. Det var med bøyle men uten pute.
prekæs Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg ga en drøy hundrings på fretex, men det passer vel ikke å gi brukt stol til dåpen. Ca 1000 lappen, tror jeg:)
strekkmerketrollet Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 de prisene jeg har sett er 999,- - 1299,- (uten bøyle, rygg og pute) Hva med å ønske penger da? Så kan du kjøpe stol for dem =o)
Bellen^2 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Hvis det er Stokke Trip Trapp stol (vet ikke om det finnes noen andre) så sjekket jeg priser i dag på Babyshop og BarnasHus og de var identiske. Stol 1299,-, bøyle 349, pute 299,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå