Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt overbevist om at nærmere helvete på jord enn det kommer man ikke!!!

Med to småttiser på slep.... i høljende regnvær....;=)

Noen som er misunnerlige???? hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh, glad det ikka var meg!

De gangene jeg må dit, prøver jeg å få det til på en ukedag så tidlig som mulig etter åpningstid...

I fjor sommer leste jeg i avisen at folk dro til IKEA i sommerferien sin, de tok det som en utflukt(regner med det stort sett dreide seg om folk fra Oslo/Akershus - men lell da gut!)!!!

Skrevet

.....utflukt ja.... er det mulig altså? Kanskje jeg tar med picnickurv og teppe neste gang;=)

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke at dere prøver en gang. Jeg snakket med phantis i dag, og de valgte kjøpesenter hurtigshopping til tusen unger med fire unger med og to i magen. Jeg skjønner ikke hvor dere får det motet fra. Jeg er imponert.... (inni meg skal det sies at jeg rister litt veslevoksent på hodet, mne det trenger man ikke å bry seg om)

:-)

Skrevet

Jeg HAAAATER kjøpesentre på lørdager... Hater egentlig shopping generelt:=/ Synes det er noen pes!!

Men Snulder er i oppussingsmodus.... Holder på å gjør om "badstue"-huset til lyst og lett!! Skulle selvsagt male alle trehvite møbler hvite!!!

Men så fant jeg ut at jeg ville ha mørke møbler istedet... og da var det jo så mye enklere å kjøpe litt nytt på IKEA.... Smart? NEI!! Latskapen lenge leve!!!

Skrevet

hahahahahahaha da må man bare på IKEA på en lørdag da, sammen med de andre som også bare må på IKEA, pluss de som elsker IKEA og de triste som ikke har noe annet enn IKEA.... shitt det er maneg mennesker, jeg blir svett bare tanken :-)

Skrevet

Jupp... vi sto i kø over alt...... Sannsynligvis så hadde det tatt meg kortere tid å male om alle møblene;=)

Skrevet

men det trenger du ikke tenke på, for du kom hjem med nye møbler gjorde du ikke??? Jeg håer det intanst kjenner jeg.... at det ikke var bomtur i tillegg liksom, for det ville vært for mye.... :-))

Skrevet

Å ja da!!! Snuldermannen skrur alt han orker her han:=) I og med at jeg sitter og dibber, så får han ikke noe hjelp heller!

Skrevet

fint det, for jeg liker godt at du er her sammen med meg... :-)

Skrevet

Har aldri vært på Ikea,jeg!

Og har fryyyktelig lyst, men ikke på en lørdag...

Skrevet

Men du kan jo nettshoppe hos dem vettu! Slår ikke originalen, men kan jo være ganske gøy for det! c",)

Skrevet

da anbefaler jeg deg å dra dit en onsdag morgen i oktober.... da er det ikke så ille :-)))

Skrevet

IKEA på en lørdag er da nesten selvmord... Helt grusomt. Men egentlig skjønner jeg ikke når det er lite folk der?

Har prøvd av og til sent på kvelden. Men jaggu mye folk da også (og små unger som burde sovet i sengen sin og som jeg får så vondt av at bare det i seg selv sliter meg halvt ut..)

Og det der med feriegjester på IKEA. Før IKEA kom til Trondheim mistenkte jeg halve slekta mi for å komme på besøk til oss bare pga IKEA... Når folk kommer på ferie med henger vet du liksom at det ikke bare er hyggelig å hilse på ;-))

Skrevet

hahahahahahahahha komme på ferie med tom henger er artig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...