mammamus Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Lurer på en ting- Skal gifte oss i sjømannskirke-kun med forlovere-og skal ut å spise etter seremonien. Man har vel ikke på seg brude kjolen da vel?????? Man skifter vel til noe annet?????? Setter stoooor pris på svar:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Det gjør du akkurat som du vil ) Det er DIN dag. Jeg hadde kjolen på hele dagen - selvom vi hadde bare 14 stk til middag.
Gjest irismor Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Giftet meg hos sorenskriveren men hadde ikke brudekjole. For meg så er liksom brudekjole kirkebryllup.
rødhette* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Vi giftet oss i sjømannskirke. Jeg hadde på meg kjolen hele kvelden. Men jeg hadde ikke tradisjonell burdekjole. Den var mye kortere, og mye mer sommerlig. Giftet oss på Gran Canaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå