Gå til innhold

Dere med ambassade- sorenskriver o.l bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei!

Lurer på en ting- Skal gifte oss i sjømannskirke-kun med forlovere-og skal ut å spise etter seremonien. Man har vel ikke på seg brude kjolen da vel?????? Man skifter vel til noe annet??????

Setter stoooor pris på svar:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør du akkurat som du vil :o) Det er DIN dag. Jeg hadde kjolen på hele dagen - selvom vi hadde bare 14 stk til middag.

Gjest irismor
Skrevet

Giftet meg hos sorenskriveren men hadde ikke brudekjole. For meg så er liksom brudekjole kirkebryllup.

Skrevet

Vi giftet oss i sjømannskirke. Jeg hadde på meg kjolen hele kvelden. Men jeg hadde ikke tradisjonell burdekjole. Den var mye kortere, og mye mer sommerlig. Giftet oss på Gran Canaria.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...