mammamus Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Lurer på en ting- Skal gifte oss i sjømannskirke-kun med forlovere-og skal ut å spise etter seremonien. Man har vel ikke på seg brude kjolen da vel?????? Man skifter vel til noe annet?????? Setter stoooor pris på svar:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skiftet til noe annet, men du kan selv bestemme det er din dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå