Guri Malla har to små Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Alene hjemme her, trenger å more meg litt Hva er det morsomste dere har gjort i ammetåka? Jeg ble skikkelig irritert på mannen noen ganger fordi han hadde rotet bort ting jeg selvsagt senere fant ut at det var jeg som hadde rotet bort.. Fortalte selvsagt ikke det da Hev en pose med kattemat og CD til mamma i søpla ute, og tok med søpla til mamma.... En venninne fikk tåkelur av mannen i bursdagsgave, han var vel dritt lei hele ammetåka
Tommage♀♂ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Limer inn et gammelt innlegg jeg, men har ikke gjort noen større brølere etter dette skjedde: I går var vi på vei hjem fra ferie, sambo, meg, frøkna og lillemann. Mine foreldre var på vei til hytta, og siden vi møttes halveis stoppet vi på en veikro og spiste middag. Jeg dro med hele bilstolen til lillemann inn, siden han ikke kan sitte enda, og satte den på gulvet ved siden av mamma. Selv satte jeg meg på andre siden av bordet. Etter noen minutter, da alle hadde satt seg ned, maten var bestillt og vi pratet og lo, kom jeg plutselig på stakkars lillemann, og sa " Stakkars Lillemann, sitter han bare der helt alene han da?", og hintet til at noen skulle plukke ham opp og la han få være med på morroa. "Nei, lillemann ligger der" svarte mamma, og pekte på fanget mitt. Jeg satt og ammet ham...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Ikke ammetåka da, men var utrolig vimsete da jeg gikk gravid. Bodde hjemme hos pappa en periode mens jeg venta på at leiligheten min skulle bli klar, og gikk tom for dopapir en dag. Gikk på butikken og handla, og kom hjem, uten dopapir. Gikk tilbake etter noen timer, handla litt til, og kom hjem...uten dopapir. Gikk enda noen timer og jeg gikk bort til den andre butikken i nærheten og klarte igjen og komme hjem uten dopapir. Så det endte med at jeg sendte mld til pappa å sa at han måtte kjøpe:) Skriver handlelister nå,men det hjelper lite når jeg glemmer å ta de med meg:)
LizzyG Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Var noen uker etter fødselen så skulle jeg spandere en Bergans- jakke på meg selv:) Gikk i sportsbutikken på senteret her og kikka veldig på de jakkene. Tok meg sikkert en halvtime å finne ut hvilken modell og hvilken farge jeg skulle velge. Problemet var at disse jakkene hang noen få meter fra 2 trappetrinn så vogna med den sovende babyen min stod derfor noen meter unna meg. Tilslutt fant jeg både modellen og fargen jeg ville ha, gikk til kassa for å betale og var på vei ut av butikken før det slo meg at jeg manglet noe. Bråsnudde selvfølgelig, og var en smule flau når jeg for andre gang gikk ut av butikken, men denne gangen med vogna:)
Makka Pakka Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Første gang jeg skulle kjøre bil etter siste fødsel var jeg helt på bærtur. Syntes alle kjørte fryktelig fort og var nokså skjelven bak rattet. Her i byen hvor jeg bor er det en del tunneller og rundkjøringer inn i tunnel-systemet. Jeg er godt kjent der men gikk helt i surr på den turen og ante ikke hvor jeg var. Måtte bare komme meg ut av tunnellen for å finne ut hvor jeg var. Klarte også å blinke i litt knappe svinger.
blåbæret Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg klarte å rygge inn i garasjen... Mannen min spurte hva som skjedde og jeg svarte: jeg glemte at jeg kjørte.
r r r Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hentet ungene i barnehagen en dag i høst, med flunkende ny bil. Alle parkerer på lang rekke langs veien som går langs inngangen til barnehagen. Jeg kjørte av fra veien og parkerte bakerst i rekken og mente at det ikke var plass til noen bak meg slik at jeg kunne rygge ut i steden for å kjøre rett fram og rundt hele barnehagen. Så gikk jeg inn og hentet de to eldste. Da vi kom ut igjen og jeg skulle få alle inn i bilen, gikk en mor og sønnen forbi bilen vår og jeg tenkte som så at de nok skulle ta bussen for det hendte det de gjorde. Vel inne i bilen satte jeg den i revers og rygget sakte (og heldigvis for det!) bakover og rett i bilen bak meg! Jeg hadde virkelig ikke sett at det stod en bil der! Dette tross i at jeg hadde gått mellom min bil og denne! Utrolig pinlig men heldigvis skjedde det i så sakte fart at ingenting ble skadet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå