Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Noen andre som er blitt mindre trange nedentil i svangerskapet? Både jeg og mannen min merker stor forskjell,har ikke så stort utbytte av samleie noen av oss lenger...håper at det retter seg opp etter fødsel da;-)
Emilie&Markus Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Her er det motsatt, har blitt trangere, nesten så det er litt "vondt" noen ganger, så det er sikkert HELT individuelt.. Husker ikke helt hvordan det var sist gang, men mener at jeg ble ganske så normal igjen en stund etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Samme her. Føler at det er altfor vidt, og husker at det var slik i forrige svangerskap også. Samleie er derfor ganske så kjipt. Sist gikk det seg til etter fødsel, men det tok en stund. (Det skal også sies at jeg var kjempeflink med knipeøvelser både i svangerskapet og etterpå forrige gang.) Det ironiske er at jeg er kjempekåt i svangerskapet, men når det så blir litt action er det bare nedtur..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Sukk, må nok signere her gitt..føler det er helt miss med sex for tiden. Bedre å ha sex med seg selv, for det føles mye videre og jeg diskuterte det med mannen min, han mente også at det føltes annerledes, mer plass liksom. Så det var jo festlig:-( Men uansett; når man føler seg som søsteren til Flode med en mage som er i veien under akten og egentlig bare ønsker å få "de edle dråper" slik at fødselen kommer i gang, er det gjerne vært like greit å droppe hele greia og glede seg til "normal" sex etter fødselen......
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Haha:)) Søsteren til Flode? *skrattler!!* Det er det mest beskrivende jeg har hørt i hele mitt liv! Spot on! Hilsen nettopp - ei av søstrene til Flode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå