SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vi skal reise til Australia naar tulla er ca 14-15 maaneder. Jeg regner med at hun til den tid har funnet av hvordan beina kan brukes, og vil sikkert ikke sitte paa fanget i 24 timer... Det er veldig fristende aa betale for et sete til henne ogsaa. Andre som har reist langt med lite barn?
Ung kvinne Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har reist men baby 8mnd 2 timer på fly, og vil virkelig anbefale eget sete for en så lang flytur Du blir garantert sliten i bena dine (hun må sitte på fanget hele tiden), og tviler på hun vil sitte i ro - stå, hoppe, utforske.....
sarahrara Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Ja, jeg vil også anbefale et eget sete til barnet. Reiste 7 timer i fly med ei lita på 5 mnd, og det var tungt å ha henne på fanget hele tiden. Hadde vært deilig med et eget sete til henne av mange grunner (når man skal spise selv, mating av barnet, gå på toalettet, hente ting i håndbagasjen osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå