Twintipp og himmelblå Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Og at hun ikke finner veien ut av farmen og fortsatt sitter i skogen på Bøensæthra helt alene... Grrrr:\ Blir provosert gjennom tv skjermen!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Skulle akkuratt til å skrive det samme. Syntes hun er så ufordragelig og jeg tror jeg hadde tiltet om det var jeg som var der inne.
NoDoubt Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Håper jeg og!!! Gud for ei vemmelig kjerring! Tror hun er kul men det er jo faen helt . Ja, Tomt!
Blue Lady Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Enig! Ida er virkelig en utspekulert drittkjærring! tenk å oppføre seg sånn å være stol av det... hun mangler virkelig EQ altså.. BLÆ
mpb♥ Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Må si meg enig med alle over, argh for et kvinnemenneske!
nickoline og supermann Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 får et uspiselig kvinnemennesk. liker ikke katarina særlig godt heller, men noe gjør at jeg får litt sympati med henne også. ida sier at hun skal gjøre mot andre som de gjør mot henne. synes katarina begrunnet valget bra nok, og er helt enig. synes stjelingen av melet var kun råttent mott geir o. katarina driter i kniven. det var felleskapet det ødela for. dessuten ved å velge silje skader hun ikke katarina veldig mye. katarina har ingen sterke ønsker om å vinne og gjør det heller ikke. Ida ødela kun sjangsen for at silje kunne vinne hele driten. - den eneste jenta som har fortjent å vinne. håper ida ryker og at finalen snart vil stå mellom silje og geir o.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Helt enig!! Hun er vanvittig irriterende, og ekkel! Har ikke likt Catharina noe særlig før, men i dag synes jeg bare synd på henne! (Jeg hadde heller aldri i verden sovet alene i storbondehuset! )
nickoline og supermann Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 skulle si : hvorfor ikke gjøre mot andre som du vil de skal gjøre mot deg i stedet. ikke rart det er krig i verden.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Ida bør ryke ut av Farmen.. Fatter ikke hva som går gjennom hodet hennes.. Lurer på om hu er sånn utenfor tv også, eller om hu er der bare for å lage faenskap.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 En mer bitch enn Ida skal du lete lenge etter. Tror nok alle vet at det var hun som tok melet, den sure kjerringa!!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 FOR ei ufordragelig dame.... Blir provosert ja... Heia Silje, heia Silje, heia Silje!!!!!!!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Silje vinner? i dag eller hele driten? tror nok ikke han har sagt sannheten i såfall, han har jo ikke lov til det...
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. mars 2008 Jeg vet hvem som vinner Farmen jeg Ludderet, he he....
mpb♥ Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Men hu er ikke noe bedre hu derre gamle røya da..Argh
Mamma til snart 4 Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Godt Ida røyk ut, for en oppførsel!! teit å straffe dem pga av hun catharina ikke sov i storbonde huset, hadde ikke jeg tørt heller. . ja hun der vigdis var jo like mye med på deg når hun visste at Ida stod bak, så beg hun å klage når de tok hønene, det burde hun tenkt på når hun visste at de ikke fikk godkjent ukes oppdraget, da har hun ingen grunn til å klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå