dumme mamma Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 SKal til legen på mandag, så får sikkert vite mer da. Men har sjekket to ganger og er vel da sannsynligvis gravid. Har regnet ut at jeg må være ca. 6 eller 7 uker. Men har begynt å få mage og sliter med at buksene allerede er for små. Venter barn nr. 2. Kan det stemme det da? Begynte å tenke på at mensen i februar var rar og kom tidlig. Kunne det kanskje være festeblødninger og ikke mens, for symptomene på graviditet kom bare ett par dager etter endt mens.
dione Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Det er nok ikke fosteret som gir deg mage så tidlig:-) Men vanlig er det å ha luft i magen eller ha treg mage!
dumme mamma Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Lurer litt på om jeg kanskje da kan være 10 uker på vei i stedet for 6 muligens...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Da jeg var rundt 6-8 uker på vei, så det ut som om jeg var 6mnd på vei. Var så sinnsykt opplåst i magen, fikk ikke igjen buksene mine så jeg måtte skaffe meg en gravid bukse. Det gikk over etter en stund og jeg begynte å vokse sakte meg sikkert :=)
trønderbærta :) Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 eller du venter tvillinger!!! var ei anna her som viste bilde av seg og hun var 6 1/2 uke på vei. så alt er mulig.
dumme mamma Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 håper ikke det da... Håper jeg er lenger kommet enn jeg tror... Men vi får se på mandag. Er det to så er det to ;-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 5uker på vei med nr 2 måtte jeg bruke mammabukser igjen. Mulig det var fordi nr1 da kun var 8mnd gammel.
lillegutt mars o7 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Hei =) Da jeg var 5 uker på vei,begynte folk å kunne se det. Måtte kjøpe mammaklær da jeg var 7 uker på vei!! Og det var mitt første barn! Folk gratulerte meg leeenge før det var offisielt! Det sies jo at en får større mage med nr 2,så da ser jeg vel halveis ut ved 8 uker ;-) Lå hele tiden over gjennomsnittet på symfyse-skjemaet,men i uke 36+4 gikk jeg ut av hele skjemaet hvis du fatter hva jeg mener? ;-) Fødte da i uke 37+2. Vet ikke helt hva som gjorde at jeg fikk så stor mage så tidlig. Men kvinnene i min mors familie har òg hatt STORE mager. Hadde forresten en liten biplacenta,så hvem vet..
dumme mamma Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 hadde veldig liten mage sist, så folk så det omtrent ikke rett før hun ble født. Hun kom i 37+1. Så ble litt overrasket nå kan du si. Men sikkert annerledes denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå