Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Det er ikke det at det er så mye "dødfett" på magen.. Men den er rett og slett bare veldig oppblåst tidvis.., akkurat nå helt ekstrem.. Jeg kan si 99% sikker at hadde jeg sluppet magen helt ut når det er på det verste kunne jeg lurt hvem som helst til og tro at jeg er minst 5 mnd på vei om ikke mye mere.. Står liksom så lite i stil med resten av kroppen.. bruker str 36 i bukser.. Så når magen er i spenn da ser jeg høygravid ut.. =( hva kommer dette av og noe naturmidler jeg kan ta?? =)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei hei. har dte akkurat på sammen måte, eller hadde!hvis ja slapper av i magen så ser jeg kjempe gravid ut. Jeg har hvert nødt til å kutte ut gjærprodukter, brød, boller, rundtstykker osv. eller jeg kan spise en brødskive annen hver dag ten å merke stor forskjell. magen er nå sånn flat den ellers er, og jeg klarer å gå på toalett og gjør nr to hver dag ( ikke ne gang i uken osv). merker også at det hjelper å spise en yoghurt om dagen med litt musli oppi.
NoDoubt Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Viss du drikker brus så er det lurt å slutte med det.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Uff.. jeg er en uhelbredelig pepsi max dranker.. =( Men blitt flinkere til og drikke vann nå da.., og skal bli flinkere.. =)
NoDoubt Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Største delen av mage problemet ditt ligger nok der.......
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Du får spise activia yoghurten som det reklameres slik for :=) Vet ikke om den funker, men siden du drikker mye pepsi max så er nok det årsaken, kutt det ut en stund og se om det blir noen forskjell.
roxanne Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Har vært borti problemstillingen ja... Drikker mye Pepsi max, men valgte å kutte ut mat med hvete og gjær i. Er blitt mye, mye bedre. Så da kan jeg fortsette med Pepsi maxen- hurra!
SkravleFruen Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Har ikke lest dine andre svar her, så mulig jeg repeterer dem litt her, men: 1. Kjør i deg en kur, Anbefaler detox eller biodrain. 2. Unngå matvarer o.l som kan gi deg mye luft i magen Eks. kål, druer, rosiner, plommer, løk osv 3. Unngå å drikke mye koffein 4. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/irritabeltykktarm.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå