Gå til innhold

6 uker og mage, er det riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal til legen på mandag, så får sikkert vite mer da. Men har sjekket to ganger og er vel da sannsynligvis gravid. Har regnet ut at jeg må være ca. 6 eller 7 uker. Men har begynt å få mage og sliter med at buksene allerede er for små. Venter barn nr. 2. Kan det stemme det da?

Begynte å tenke på at mensen i februar var rar og kom tidlig. Kunne det kanskje være festeblødninger og ikke mens, for symptomene på graviditet kom bare ett par dager etter endt mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke bare er oppblåst? Syns det er mer sannsynlig enn at det er en "gravid-mage" etter 6 uker.. Rundt uke 10-12 kanskje, så... Nei, jeg vet ikke... Skal ikke påstå noe som helst..

Skrevet

lurer på om jeg kanskje kan være 10 uker på vei og ikke 6. Men tør ikke håpe...

Skrevet

har lest noe en plass om at magemusklene i magesekken blir glattere og dermed får du slappere mage og dermed litt mage...jeg tror på det for min del..har veldig blaut mage, får igjen buksene ennå men... jeg er i uke 11..

Skrevet

jeg er 6 uker på vei, å får ikke på meg noen av mine dongri bukser. men vet også at jeg er noe oppblåst å. men noen ha kommentert det.

kan nesten se ut til mage:S syns det va tili da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...