Beibifot er blitt Storebror Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Da er dette "siste" kvelden min her på 2.trimester. Synest det har gått superfort. Har hatt en fin tid her hver dag siden jeg mld meg inn i BIM. Og nå går jeg over i slimpropp og annet gørr jeg har verget meg å lese om.... Har jo titta litt på 3.trim, men liker meg best her inne fortiden. Så jeg vil nok fortsette å se innom her av "gammel" vane tror jeg. Uansett Lykke til videre alle dere her. Å så ser jeg sikker noen av dere ganske så snart på 3.trim
Høstspire 2011 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Åh, du er heldig:) Takk, og lykke til videre til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå