Gå til innhold

Lykke til videre jenter i 2.trim


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er dette "siste" kvelden min her på 2.trimester.

Synest det har gått superfort. Har hatt en fin tid her hver dag siden jeg mld meg inn i BIM. Og nå går jeg over i slimpropp og annet gørr jeg har verget meg å lese om.... Har jo titta litt på 3.trim, men liker meg best her inne fortiden. Så jeg vil nok fortsette å se innom her av "gammel" vane tror jeg.

Uansett Lykke til videre alle dere her. Å så ser jeg sikker noen av dere ganske så snart på 3.trim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, du er heldig:) Takk, og lykke til videre til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...