Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Nå har jeg sett fram til å få han på eget rom, det har rett og slett vært drepen for forholdet vårt å ha han sovende på vårt rom, ingen sex... Uansett, i kveld har vi lagt han for seg selv, og han sovnet like fint som ellers. Men vi sitter her begge to og er litt smånervøse, tenker på alt som kan skje og som vi kanskje ikke kommer til å høre, til tross for både babycall og døra på gløtt... hehe :-) Håper vi venner oss fort til det, og at det fører til bedre søvn for alle tre pluss litt romantikk og voksentid igjen :-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 vi tenkte å gjøre det samme snart. mini er 8 mnd. hvor gammel er din? men tror ikke vi vil bruke babycall,for den slår ut på det meste. så her er det døren på gløtt i begynnelsen.
Mor di! Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi flyttet han inn på eget rom da han begynte å vokne 3-4-5 ganger om natta for mm, og da var han 6,5 mnd. Startet med grøt da han var 5 mnd, en det hjalp ikke noe på nattesøvnen hans. Heldigvis løste mye seg ved å flytte han inn på eget rom-plutselig startet han å sove fra 19-07, og det ble en helt ny verden for oss! Men kjenner igjen det smånervøsiteten over at en ikke har fullstendig kontroll på ungen, men det går jo bra! Og det trengs bare litt tilvenning. For vår del var dette den beste løsningen for oss alle! Hvor gammel er gutten din?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Glemte jo helt å nevne alder, han blir 6 mnd til uka. Så nå føler jeg at det er på tide, satser på at vi blir litt mindre nervøse innen neste uke er omme. Blir spennende å se hvordan han sover. Soverommet hans er litt unna vårt, pluss at vi har badet vegg-i-vegg med vårt soverom, så nå slipper vi å være så stille når vi skal stelle oss om kvelden.
Mor di! Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Lykke til uansett! For min del slet jeg litt med det å flytte babyen vekk, mens sambo var veldig klar til å prøve ut om det hjalp! Er glad den dag i dag at vi tok den avgjørelsen-som du sier så slipper vi å være så rolige på rommet. Mini voknet jo av den minste lyd! =)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Ja, er ikke mye lyd man skal lage før de hører det. Ikke nødvendigvis det å ha sex, men bare det å kunne ligge å snakke sammen før vi sovner hadde vært herlig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå