Skravlemamman Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har hatt barnebursdag og bløtkaken er det kun tatt et stykke av.........,kjedelige greier.......
Skravlemamman Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2008 He he, er det flere talentløse husmødre der ute altså......, ingen erfarne som har peiling?
ninsoer Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 nei den kan ikke fryses.. så du må nok spise den opp
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fryste ned dåpskaka til lillemann, gikk fint det. Spiste den her for 2 uker siden, og han ble døpt i november. Tanta mi, som jobber på Bakers, sier at de fint kan være fryst i 6 mnd!
mamma`n te Kaja Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 har smakt marsipankake som hadde vært frosset ja, smakte bra den så det går hvertfall ann!
Skravlemamman Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 Skal ha besteforeldrene senere i uka, så den blir jo ikke så lenge i fryseren..., moren min som påstod at det gikk fint, men jeg er usikker da....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Går kjempefint å fryse den, bare beregn goood tid når du skal tine den igjen. Kan med fordel deles i stykker før du fryser den- da kan du ta ett og ett stykke. Jeg elsker bløtkake, men fikk aldri dette i mine bursdager som barn da mamma sa altid at "det er ingen andre barn enn den som liker bløtkaker"
pøber´n & je Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Er det marsipankake kan den fryses, men ikke bløtkake med krem. Er det med krem kan du brukte miksmasteren og lage en røre av det og steke vafler av den. Må spe den litt ut med væske da
Skravlemamman Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2008 Det er ikke marsipankake, men bløtkake med krem:-)
pøber´n & je Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Da går det ikke. Det blir ikke noe god kake av det. Lsg vafler av den du
ninsoer Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 kake me krem ser ikke noe delikat ut etter at de ha vært fryst. kremen renner jo over
Skravlemamman Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. mars 2008 He he, ja jeg veit ikke jeg, derfor lurer jeg da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå