Gå til innhold

Kan bløtkaker fryses?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt barnebursdag og bløtkaken er det kun tatt et stykke av.........,kjedelige greier.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, er det flere talentløse husmødre der ute altså......, ingen erfarne som har peiling?

Skrevet

nei den kan ikke fryses.. så du må nok spise den opp

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fryste ned dåpskaka til lillemann, gikk fint det. Spiste den her for 2 uker siden, og han ble døpt i november.

Tanta mi, som jobber på Bakers, sier at de fint kan være fryst i 6 mnd!

Skrevet

har smakt marsipankake som hadde vært frosset ja, smakte bra den :) så det går hvertfall ann!

Skrevet

Skal ha besteforeldrene senere i uka, så den blir jo ikke så lenge i fryseren..., moren min som påstod at det gikk fint, men jeg er usikker da....

Skrevet

Går kjempefint å fryse den, bare beregn goood tid når du skal tine den igjen. Kan med fordel deles i stykker før du fryser den- da kan du ta ett og ett stykke.

 

Jeg elsker bløtkake, men fikk aldri dette i mine bursdager som barn da mamma sa altid at "det er ingen andre barn enn den som liker bløtkaker"

 

:)

Skrevet

Er det marsipankake kan den fryses, men ikke bløtkake med krem.

 

Er det med krem kan du brukte miksmasteren og lage en røre av det og steke vafler av den.

Må spe den litt ut med væske da

Skrevet

Det er ikke marsipankake, men bløtkake med krem:-)

Skrevet

Da går det ikke.

Det blir ikke noe god kake av det.

Lsg vafler av den du

Skrevet

kake me krem ser ikke noe delikat ut etter at de ha vært fryst. kremen renner jo over

Skrevet

He he, ja jeg veit ikke jeg, derfor lurer jeg da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...