Gå til innhold

Halsbrann allerede i uke 19??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det fra uke 2 -3 og har hatt det hele svangerskapet, helt eksremt på slutten. Så om du ikke har fått det før uke 19 er du heldig!

Skrevet

heldige du som ikke fikk det før nå ... *gulp gulp*

;)

Skrevet

jeg har hatt det siden uke 8...

Skrevet

hadde ikke dette i det hele tatt i forrige svangerskap, men denne gang er det nokså ille. gjorde den tabben å spise leverpostei med sylteagurk på....de sylteagurkene forfulgte meg i et par dager føltes det som, helt sinnsykt vemmelig :( har omtrent aldri hatt halsbrann i hele mitt liv! (uke 12 nå, (11+2)

Skrevet

jeg har hatt det fra uke 2/3 ca....

 

Skrevet

Har hatt det helt fra begynnelsen.... da jeg gikk med sønnen min varte det hele svangerskapet.... jeg kasta ikke opp av kvalme...men av halsbrann,,,, urk...

Skrevet

Oisann,da skal jeg bare klappe igjen sytesmella mi:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...