Venezia 1 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde det fra uke 2 -3 og har hatt det hele svangerskapet, helt eksremt på slutten. Så om du ikke har fått det før uke 19 er du heldig!
*min lille sin!* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 heldige du som ikke fikk det før nå ... *gulp gulp*
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 hadde ikke dette i det hele tatt i forrige svangerskap, men denne gang er det nokså ille. gjorde den tabben å spise leverpostei med sylteagurk på....de sylteagurkene forfulgte meg i et par dager føltes det som, helt sinnsykt vemmelig har omtrent aldri hatt halsbrann i hele mitt liv! (uke 12 nå, (11+2)
Alvepia *happy mum* Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 jeg har hatt det fra uke 2/3 ca....
Seemly Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Har hatt det helt fra begynnelsen.... da jeg gikk med sønnen min varte det hele svangerskapet.... jeg kasta ikke opp av kvalme...men av halsbrann,,,, urk...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Oisann,da skal jeg bare klappe igjen sytesmella mi:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå