Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 jeg liker å være med henne å leke, både ute og inne, sitter gjerne i lekekassen og graver, og inne og pusler osv. Vi leser mye bøker og jeg vier henne mye oppmerksomhet. Hun kan også leke selv, men jeg merker ofte at hun vil ha meg med på leken....... er redd for å skjemme henne ut på denne måten, gjør jeg det eller er jeg bare en engasjert foreldrer?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Du skjemmer henne neppe ut med det før hun begynner på skolen, da kanskje hun synes det er litt flaut. Men dersom du mener skjemmer bort, neh, hyggelig med litt selskap:)
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 tror neppe jeg ville gjort det når hun begynner på skolen, hun er 2,5 år nå. =)
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 at hun skal bli FOR vant til at jeg er meg og involverer meg i leken henns liksom...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg leker veldig lite MED vesla mi på 18 mnd. Hun styrer og ordner selv og oppsøker meg når hun vil. PlayDog og baking og slikt gjør vi sammen og en god dag, som i dag er en kombinasjon:) HVa som er rett løsning for dere vet bare du:)
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 nei, det gjør jeg egentlig ikke, første barnet og da er ikke slike ting lett synes jeg. Men det er jo mange måter å være foreldre på , mange leker ikke med ungene i det hele tatt, mens andre er med på det meste.... hmm jaja, det vil nok vise seg senere...........................
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Klart det:) Første her og da, men hun går bare når hun ikke vil bli lekt sammen med:p Særing denna skjønner du;) *flire*
Lovemelikeyoudo Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2008 når jenta mi styrer på å leker selv, holder jeg meg unna og forstyrrer henne ikke. Hun er blitt flinkere å leke selv etter at hun begynte i barnehage=)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Det har mi også Og merker at interessene endrer seg etter temaer de har i barnehagen. I forbindelse med FNdagen spilte hun trommer på ALT:p *flire*
dione Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Tror nok du egentlig vet svaret på dette spørsmålet selv:-) Kos deg med jenta di du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå