Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er 4 mnd og han sover så dårlig på dagen. Våkner gjerne etter en halv time og jeg får han ikke til å sovne igjen. Og han blir gjerne litt sutrete og er trøtt men ikke søren...........

Han sover kjempegodt på natten! Han blir lagt i 19 tiden og sover til 7-8 på morgenen. Våkner en (kanskje to) ganger for påfyll av mme.

Er det noen som har noen råd/ tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjør også det nå, men han er 8 mnd da. Hender det er bedre når han sover ute i vogna si.

Skrevet

jada har prøvd det meste føler jeg. Gå lang tur, bare sette vognen ute, sove i sengen og ha det kjølig, sove i vogna inne, sove på sofaen.....

sukk

Skrevet

Sliter med akkurat det samme her også, føler at jeg har prøvd alt! blir så utrolig slitsomt når lille blir grinete hele dagen pga at han er trøtt og sliten. Noen som har noen gode råd? trenger det virkelig.....

Skrevet

Som å lese om oss dette. Lillegutt sliter også veldig med å sove ute på dagen.

Det er alltid en kamp å få han til å sove, kan holde på i 30 min og avogtil lenger også med å få han til å sove, og da våkner han etter alt i fra 10min til 40 min etter han endelig har klart å sovne, og da er det nesten umulig å få han til å sove igjen. Utroolig slitsomt. Han er akkurat blitt 6 mnd`er og har holdt på sånn de siste 3 mnd`ene. Er så trist at man hele tiden skal grue seg til at gullet skal sove.

Og ja, han blir utroolig sutrete og grinete og er ikke enkel å ha med å gjøre når han ikke får nok søvn om dagen. Kan maks ligge for seg selv i 10 min før det er sutring og kaving.

Hadde det enda "bare" vært at han var overtrøtt så hadde jeg skjønt det. Men han er jo ikke det når jeg legger han. Han vil så gjerne sove merker jeg, men samtidig ikke. Han tvilholder øynene oppe. Jeg kjenner det koker til tider, så frustrerende er det. Han skal jo sove 3 dupper om dagen, så dagene våres består stort sett av å få han til å sove :-(

Håper noen har noen gode råd å komme med til oss :-)

Og bare sånn i farta, vi går til kiropraktor jevnlig, siden han har kiss, men dette har så og si blitt helt bra igjen, så det er ikke dette som plager han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...