Gå til innhold

Hvordan er utfloden når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med kraftige smerter i korsryggen.Er ikke plaget med dette før eller under mens, men hadde vondt med strålinger når jeg var gravid sist. Testa i dag 4 dager før ikm,negativt. Skulle ikke prøve denne mnd,men av en eller annen merkelig grunn ble jeg mer og mer skuffet utover dagen:( hadde fått det helt for meg at jeg var gravid pga fryseanfall,hodepine og vond rygg. Leste litt inne på pernille om sekret,og i følge den dagen jeg her på nå og kommende, skal sekretet være tørt og deretter melkeaktig. Men jeg hadde jo slim i dag?Ikke el slim,men en tynn blank tråd(sorry ekle detaljer).Hadde dette for et par dager siden også.Husker fra sist at jeg var ekstremt ubehagelig fuktig i underlivet,men husker ikke om det var slim liksom..Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke i forhold til graviditet, men det er ikke sædrester da? Det er jo slimete...

Skrevet

Testet du med CB eller hvilken test? Og hvilken dag er du på etter EL? Eller etter dere hadde sex?

Jeg har fått svakt positivt på dag 9 etter EL før. Det var med CB.

Skrevet

Er på dag 13 etter el og testet me cb digital..Hadde el 16,sex to dager i forkant av el..så det er nok små sjangser for at jeg er blitt gravid,men tar meg allikevell i å håpe..Er jo nesten 2 uker siden el,så det burde jo slått ut på test nå?

Skrevet

Den burde jo ha slått ut nå da ja, men ... Det er jo håp fordet, mulig du hadde fått svakt positivt på vanlig CB og at digital testen hadde slått ut i morgen, kan jo være at HCG nivået er lavt enda, testet du med EL-tester, når slo de ut?

Skrevet

ja,hadde positiv el test 15 og 16,med el den 16..Men nå begynner utfloden å bli lysebrun så da kommer nok tanta i morgen!Håper inderlig spiren sitter når vi begynner prøvingen..går jo til hodet på meg før vi i det hele tatt har begynt..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...