Sessa ruger igjen... Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Var nettopp på vaskerommet, hang opp klær, bretta sammen en bunke og strøk (!) en bluse! Tok meg i å føle (nok en gang) at jeg bare later som om jeg er voksen. Føler det sånn en del ganger når jeg drar ut av huset med frøkna på armen, inni bilen og ut på matshopping også, går sånn og plukker ut sunne middager og handler fisk på tilbud. Hehe! Har snakket med venninner om det og selv de som ikke har barn sier de kan kjenne seg igjen i dette. Spesielt når de gjør sånne skikkelige voksen ting på jobb med store rapporter og møter og sånn. Herregud! Vi er snart 30, da bør man vel føle seg voksen på ordentlig snart?
Carnivale Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hehe ja, har det sånn kjempeofte jeg, og jeg er 33 Tenker på den Kim Larsen-plata (bare at jeg VET om denne plata tilsier jo at jeg er voksen..) "Forklædd som voksen".
Sjokoladekaka Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Ja, slik er det for alle innimellom, trur eg. Ein er den ein er inni seg, mens verden rundt, og vårt eige liv tilseier at vi er voksne:) Og eg er 37:) Drikk ikkje kaffi eingang, så ifølge mi mor, blir eg aldri voksen;)
NoDoubt Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Av og til når jeg vasker huset så tenker jeg: "Hvorfor faen gidder jeg? Hvem sier at jeg MÅ gjøre dette? Tror jeg streiker snart." Men jeg gjør meg ferdig..
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg føler jeg later som om hele tiden, men jeg er LIVREDD for å bli ferska fordi jeg er livredd for at jeg ska havne tilbake i slappe livet jeg levde før jeg ble gravid. Og jeg er livredd for å bli slapp når vi blir to og bli alene etter det.. Er det noen som har følt det slik? Redd for å nyte livet om å være to og plutselig ta seg selv i at "jeg orker ikke"... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå