Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har lyst til å dra på festival i sommer Men det er litt vesentlig at det er en smule barnevennlig... Om det er mellom oslo og kristiansand så trenger vi ikke overnatte heller.. Noen som har noen forslag?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hva foregår der? Skal søke på den og se hva jeg finner
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Æsj, den er ikke før 16 august... Hadde håpa på noe i sommerferien..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Veit egentlig ikke om noe annet. Det er Elvefestivalen, men den er jo også i august. (samme helga tror jeg)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2008 Æsj da.. Da får vi heller ta oss en helg i dyreparken i kristiansand tenker jeg
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 om du skal på musikkfestival, så funker det å ha med små på både øya og norwegian wood.. bare kjøp hørselvern.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Det er nok ingen dum løsning. Men du kan jo google litt også, det er jo lassevis med festivaler i løpet av sommeren. Trebåtfestivalen kanskje(tror den er siste uka i juli) ?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2008 har vært på trebåtfestivalen før, og tror ikke det er tingen for oss.... Men ingen dum ide Øya-festivalen er kanskje ikke dumt.. Hmmm... Det tenkte jeg ikke på at sånt gikk ann.. Da trenger vi jo ikke overnatte heller... Hmmmm... Må diskutere litt med sambo her nå tror jeg
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kunne tenkt meg en tur på Norwegian wood til sommeren der er det greit for barn også, må bare huske å kjøpe hørselvern.. Men jeg har ikke fått lest hvilke artister som skal være med enda, så vi får se hva vi gjør..
Farfisa Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Øyafestivalen i Oslo er veldig barnevennlig. Programmet er så klart for voksne, men det er veldig tilrettelagt for å kunne ha med seg barn der. Stellerom, øreklokker og lignende. Barnet mitt kommer nok til å være for liten (ca. 2 mnd) i år, men til neste år blir det Øya på oss igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå