Gå til innhold

Vondt etter samleie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter samleie i går, fikk jeg veldig vondt i underlivet. føltes som skikkelig press på kjønnsleppene, liksom. Gikk bra så lenge jeg satt, men vondt når jeg stod eller gikk. kjent antydning før og, men ikke så mye og så lenge. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som du beskriver, vondt nedentil en stund etter samleie. Vondt når jeg står men ikke når jeg sitter, og det går som regel fort over. Jeg tenkte det kunne være flere årsaker. Vi sees sjelden og sex-lysten min har ikke vært på topp slik at det ikke har blitt så mye sex de siste mnd, pluss at jeg synes han er ganske stor (selv om han selv sier han er akkurat på gjennomsnittet). Men hvis det er flere som merker det samme har det vel heller noe med graviditeten å gjøre?

Skrevet

er nok en gravidgreie det der. Jeg har også vondt i underlivet etter samleie.

Skrevet

Bra det ikke er bare meg da:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...