Gå til innhold

Hvor blir ukene av??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor dagene og ukene blir av jeg. Nå har jeg ikke fått skrevet noe særlig siden før påske.

Fantastisk deilig hotellpåske med nydelig mat, flotte skiturer, vekslende vær, masse aktiviteter for barna etc etc. Knall!

Vel tilbake ble jeg sugd inn i jobbsentrifugen, som prosjektleder på et nytt prosjekt som starter nå blir det vel ennå mindre tid her.

Nei, jeg skal skjerpe meg og sørge for litt "meg" tid.

Gratulerer med overtått bursdag til Karomamma! Hipp Hurra:-)

Dritgrei, jeg føler med deg og håper du klarer å slappe av og tenke på deg selv og lille babyen. Kos deg hjemme i kveld med bena til værs og oss her på nett:-)

Tøffe uker i perioder fremover.... tenker på deg.

Maud, takk for tanker. Ingen endring hos nevøen, og det er jo tross alt litt positivt.

Til alle med sykdom, lekke tak på badet, huff og huff for et mareritt...

håper det letter litt med vårvær og forhåpentligvis snart sol igjen:-)

I går hadde jeg et positivt glimt med jentekveld, rødvin og skravlings til kl.04 på morgenen. Strålende og anbefales på det varmeste. Vi løste både verdens-, jobb- og familieproblemer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjent problem det der. Tror det er noen som stjeler både dager og timer rett som det er herfra i hvertfall ;-)

Godt å se deg her inne og høre at du har det bra, om enn travelt!

Skrevet

Så fint med en deilig jentekveld. Kjenner at jeg gleder meg til minstesnupp er så stor at det er mulig for meg også. Fint å se deg sånn kjapt her inne, det er noen av dere "faste" som jeg stadig tenker på og savner når dere ikke er innom på en stund. Kanskje vi får til den lunchen en gang om ikke så lenge?

Skrevet

Å,ja det må vi få til.

Vet at de 2 neste ukene blir travle med prosjektstart,men etter det er det ledige dager i timeplanen.

Jeg sender deg en Pm når jeg er oppdatert i løpet av neste uke.

Håper alt er bra med minstejenta og at du får sove litt om natten.

Ammeperiodene kan være harde:-)

Skrevet

Gi beskjed når det passer, vi lager ikke planer langt fremover. Minstesnupp er kanskje litt greiere på natta, men jeg må si det blir greit når nattamming er over. Vet at jeg kommer til å savne kosen også, dette er jo siste gang, men jeg er trøtt!

Skrevet

Ja, det er godt å få natten tilbake...og etter amming følger masse annen kos med klumpene:-)

Skrevet

Det er jeg som stjeler de timene og dagene altså... for av og til føler jeg at jeg har altfor mange av dem ;-))))

Men jeg skal si ifra når jeg forstår hvordan man kan lever dem tilbake!

Skrevet

Jepp! Tida flyr som en vind!!!

Godt å se deg her igjen forresten:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...