Gå til innhold

Spektrum i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som var der og så på Ole Brumm. Vi var og det var jo så bra, kosa oss skikkelig alle 4.

Supert show! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal i mårra:) Gleder oss masse:):):)

Skrevet

Vi var der halv 12 :) syntes det var helt utrolig bra laget! Tuppa hadde det kjempe kjempe gøy og skravlet i vei om ole brum og tigergutt etterpå hehe, fikk skikkelig furteleppe og begynte å gråte når det var slutt stakkars.

Eneste jeg syntes var dumt var de ekstreme prisene :-S 70 kr for to små beger med cola, eller 100 kr for litt poppcorn..

Skrevet

Vi skal ditt i morgen. Godt å høre at det var bra. Vi gleder oss masse og håper at lille smurf på snart 2 år får noe glede av det. Han er skikkelig Ole Brumm fan : )

Skrevet

Tuppa er også snart 2 år, og jeg vil tippe gutten din får mye glede av det :) Tuppa satt ikke rolig hele tiden, men sto å danset litt foran stolen sin og koset seg, de laget snø, sprutet confetti over salen, kastet ut baller, tigergutt kom å snakekt litt med tuppa osv :) KJEMPE GØY!

Skrevet

Hehe moro var det ja...

Bare mistet den ene jenta vi da, så da 2. akt begynte var vi på leteaksjon, fikk med oss litt da.... :P

Skrevet

Så dere ikke jeg dulosten!?? Drev å tittet hehe :)

Kjedelig med leteaksjon da :-S

Skrevet

Vi satt liksom heeelt til høyre på felt 108... Rad 5. Utrolig at ingen så meg, fløy som en strikk opp og ned den trappa og leita etter 3-åringen.... Hehe.

Skrevet

Aaaaah,, måtte følge så nøye med på tuppa for hun var på vei opp på scenen til tider hehe :)

Skrevet

Hehe kan jeg tenke meg.....

Vi brukte ikke mer enn 2 minutter fra vi sa fra til vaktene før hun var funnet da, hun hadde stilt seg i trappa på andre siden av feltet deres, der sto hun helt alene:P Kult å fortelle mora hennes etterpå liksom.... Hehe.

Skrevet

Hahaha, var det ei du hadde lånt med deg? Gikk jo fint da :);)

Men man får litt høy puls likevel ja :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...