Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Noen som var der og så på Ole Brumm. Vi var og det var jo så bra, kosa oss skikkelig alle 4. Supert show!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi var der halv 12 syntes det var helt utrolig bra laget! Tuppa hadde det kjempe kjempe gøy og skravlet i vei om ole brum og tigergutt etterpå hehe, fikk skikkelig furteleppe og begynte å gråte når det var slutt stakkars. Eneste jeg syntes var dumt var de ekstreme prisene :-S 70 kr for to små beger med cola, eller 100 kr for litt poppcorn..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Vi skal ditt i morgen. Godt å høre at det var bra. Vi gleder oss masse og håper at lille smurf på snart 2 år får noe glede av det. Han er skikkelig Ole Brumm fan : )
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Tuppa er også snart 2 år, og jeg vil tippe gutten din får mye glede av det Tuppa satt ikke rolig hele tiden, men sto å danset litt foran stolen sin og koset seg, de laget snø, sprutet confetti over salen, kastet ut baller, tigergutt kom å snakekt litt med tuppa osv KJEMPE GØY!
Gulosten™ Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Hehe moro var det ja... Bare mistet den ene jenta vi da, så da 2. akt begynte var vi på leteaksjon, fikk med oss litt da....
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Så dere ikke jeg dulosten!?? Drev å tittet hehe Kjedelig med leteaksjon da :-S
Gulosten™ Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Vi satt liksom heeelt til høyre på felt 108... Rad 5. Utrolig at ingen så meg, fløy som en strikk opp og ned den trappa og leita etter 3-åringen.... Hehe.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Aaaaah,, måtte følge så nøye med på tuppa for hun var på vei opp på scenen til tider hehe
Gulosten™ Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Hehe kan jeg tenke meg..... Vi brukte ikke mer enn 2 minutter fra vi sa fra til vaktene før hun var funnet da, hun hadde stilt seg i trappa på andre siden av feltet deres, der sto hun helt alene:P Kult å fortelle mora hennes etterpå liksom.... Hehe.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Hahaha, var det ei du hadde lånt med deg? Gikk jo fint da Men man får litt høy puls likevel ja :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå