melkekua™ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Og jeg prøvde den...jeg klarte det, men du verden det gjør vondt....heheh...lide for skjønnheten ;o) Synes det gikk fort med å leveringen fra USA!
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Så bra! Når bestilte du din? Venter fortsatt jeg og er en stund siden jeg har bestilt.
Sebra Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hei ! Gratulere med ny rockering. Jeg lurer veldig på om jeg skal bestille rockering. Gubben erter meg å sier at den blir bare liggene å støve etter hvert? Jeg hadde jo planlagt å bruke den. Hvor lag tid brukte det fra du bestilte til du hadde den.
melkekua™ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Det var faktisk lettere enn jeg trodde, så her kommer den ikke til å støve ned ;o) Jeg bestilte den18.mars, fikk hentelapp igår, hentet den idag )
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hm....bestilte 14.mars-og har enda ikke sett noe til den.... Noen andre som har bestilt rundt den tiden, og ikke fått den enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå