Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Nå går jeg ut å røyker litt for deg og meg Og når jeg kommer inn tar jeg med meg en is til deg også....for jeg har nemlig vært å fylt fryseren idag. All is fra Diplom for 10 kr. Vil du ha vaffelkrone eller lion?? Og så må jeg fore minstemann i full fart...han er det nemlig ikke bånn i idag...nå tygger han på en dorull?! ooæææ... Så skal jeg poppe popcorn,finne frem lørdagssjokoladen og så skal vi se på Farmen. Klar?? Klemmer fortsatt på deg og håper du føler deg bedre,nå har vi fått med oss Reveenka også....du skal se vi får en fin kveld )))
Gummelillan Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er her litt sånn til og fra jeg også. Ikke hjemme alene da så må nok holde gummismannen litt med selskap også, men akkurat nå skravler han med en kamerat og jeg har da valget mellom å "rydde bort ungene" eller å dibbe. Ikke vanskelig valg, nei!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Nå er jeg klar!! jeg er egenltig veldig glad i lion-is, så da tar jeg en sånn en, også kan jeg se på klokka at jeg er klar for en sigg til snart ;-)))) jeg heier ikke på Ida... er det greit! Jeg har allerede begynt å bli litt redd jeg, så det er bra dere er her litt i kveld. Jeg hater dette så intenst.
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Nå er det en time siden siste røyk....og nå er det straks pause. Da går vi ut igjen hva? Silje banker Ida vettu....så uærlig og frekk som Ida er så liker ikke jeg henne heller. Lion is med karamell og greier....det får du etter røyken. Og jeg spiser en vaffelis med jordbær. Vi er her....prøv å ikke være redd,dette går greit. Stor klem
♥Snulder Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 :=) Jeg blir gjerne med og spiser is og røyker..... Ser ikke på Farmen, så jeg kan ikke heie på noen.... Så en episode og syntes de var så slemme mot hverandre at jeg mistet motet.....
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 du har helt rett snulder, de er ikke greie, de er teite og ekle og dustete og jeg blir provosert og flau.... så hvorfor se på det da?? vet ikke helt... noe må jo stå på liksom. :-)
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 Jiiiipppii.....juksemaker Idalort måtte dra hjem,med alt melet sitt Kroneis med sjokolade til deg Snulder....og nå tar vi en tur ut igjen )
♥Snulder Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Der traff du blink Plutseliten:)! Jeg spiser alltid Kroneis med sjokolade!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 juksemaker idalort måtte dra, og det var fint syns jeg :-))))
Reveenka Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Måtte se "Hvilket liv" først, jeg - syns den er så morsom! Farmen har jeg ikke sett på mange uker - folk er jammne så uærlige, frekke og slemme med hverandre, og skryter av det foran kameraet etterpå! Begriper det ikke! Men jeg så siste halvdelen i dag, da - nå er det jo bare fem igjen.
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 fem igjen, og det er en underlig gjeng ... :-))
Mariamin Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 All Diplom is til 10 kr??????? Hvor er/var det han da, og hvorfor i all verden har ikke jeg fått det med meg?? Jeg simpelthen ELSKER krone is med jordbær... Mmmmm
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2008 Er de ikke 7 igjen da...hmmm...eller henger jeg veldig etter?(farmen) På ica maxi...der har de 10 kroners tilbud,og selger alle småis til 10 kr..Jeg har spart jordbærkroneisen til deg,for nå har jeg gitt bort Lion is til dritgrei,kroneis med sjokolade til snulder og spist vaffelkrone selv
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 det kan hende at jeg ikke kan telle... vi ha mor og sønn, det er to også har vi hu barnehagetrøndere'n og kjærestepari gamledar det blir fem, også er det joi alle fall en til ja for det er jo hun carina.... hvem er den siste da? idapida røyk jo i dag....
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. mars 2008 Mor og sønn Unni og Torkel Silje dyrlege som vant idag,Katharina mørkeredd storbonde, Vigdis motorsykkeltrønderbestemora, kjærstepar Ann Kristin og Geir Ove Det blir 1-2-3-4-5-6-7 Idapida bomma på kunnskapen...hun tror griser går gravide like lenge som mennesker
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 jeg kunne også trodd det... elefanter går jo gravide i det uendelige...... hahahahah men du har rett jeg glemte siljur piljur
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. mars 2008 Det snakkes liksom ikke om prematur eller overtid når det gjelder griser.... 3 mnd..3 uker....3 dager... og det var ingen ca tall heller. Så kjekt,for da vet de akkurat når de skal pakke bag,varsle barnevakten og starte permisjon
♥Snulder Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Hehe.. griser er heldige! Vet akkurat når ungene kommer, og akkurat når slakter'n kommer:=) Når bonden setter frem adventsstaken, så er det kroken på døra;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 hahahahhahahahaha det livet hadde passet meg perfekt. da har man jo full kontroll da:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå