Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 alt er greit når jeg legger han oppi, før han sovner, og mens han sover... MEN, så våkner han og da er det katastrofe! jeg vet at han ikke er verken for varm eller kald, og det er samme om vi er ute i 10 minus eller inne på et kjøpesenter, hvor han bare har på seg "inneklær" i vogna liksom! prøvd med leker, morsomt i ca 30 sekunder.. er helt katastrofe! jeg har ingen bil, jeg er alenemor, og jeg trenger virkelig å komme meg it blant andre folk! må jeg lrype til korset å kjøpe en bil med pengene jeg ikke har??? eller finns det håp ??
mommytil2gutter Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hvor gammel er han? Sønnen min var sånn helt til han kunne sitte litt ved 6 mnd, nå elsker han vogna.
Bergene Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Akkuratt sånn var jenten vår også, kjøpte bæretøy vi da, det ble redningen ;-). Etterhvert som hun ble større og kunne sitte satt hun også i vognen.
_anna_ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Min var lika när han var mindre o vakna i vagnen. När han sov var det inga problem, men så fort han vakna så blev det skriking... nu är han 4 mån o kan ligga vaken i vagnen o se sig runt, och ibland när han börjar suttra så tar jag han i babybjörnen:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 mini var slik når han var liten baby. Løsningen ble å aldri reise noe sted uten bæretøy. (den lå fast under vogna) Etter hvert gikk det fint bare han fikk sitte opp å se (i sportsvogna)... Nå er det så og si ikke noe problem lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå