Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hun føder nok ikke ennå gitt, men spennende vondter har hun nok;)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 hihi, så herlig du e vennen jeg er her jeg vettu! Har bare sovet ekstremt mye i dag for å roe ned disse riene.. Prøvde å komme inn på føden i dag ved 15 tiden men fikk streng beskjed av de å holde meg hjemme fordi de hadde så mye å gjøre.. jaja Ville bare sjekke om jeg hadde fått større åpning egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå