Gå til innhold

GLEDER MEG SÅNNNNNNNNNNNN

Anbefalte innlegg

Skrevet

til jeg kan skrive: JEG ER GRAVID her inne!!!!!!!!!!!!!!! Da kommer det til å stå til overskrift: wwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hehe måtte bare;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah tror alle gleder seg til det!!

heheheh...

Hàper alle fàr det til snart s`vi kan se mange positive overskrifter!!

kleeem

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fælt å gå sånn å vente..........

Klem til deg også:-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!:) Jeg gleder meg MASSE til å se et sånn innlegg fra deg!!!!:D Tror nok ikke det blir lenge til;)

Skrevet

jeg gleder meg også masse til den dagen jeg kan skrive at jeg er GRAVID..... håper den dagen kommer fort...begynner å bli rimelig lei av å vente....

ha en knall lørdagskveld!!!

Skrevet

Hi hi i lige måde vennen;-)

Og god lørdagskveld ja:-)

Skrevet

JEG VEEET!!! Jeg blir helt desperat inni meg når jeg tenker på hvor deilig det blir....!!!

Skrevet

Hihi! Ja, tenker på d samme hver gang jeg ser desse overskriftene jeg.. Hos meg kommer d bare til å stå "yeeeeeeey!". Guuud, d er jo egentlig kjempespennede dette her! Tenk, vi holder på med d viktigeste i hele vide verden :) Ååå.. Jeg gleder meg sånn!

Skrevet

MEN, godt å ha dere jenter som skjønner så utrolig godt hvordan det er !:) Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten BIM og alt det brae som dere deler her :)

Skrevet

LilleTrille uten min Lille AnneMa85:

HELT ENIG med dere begge:-)

Skrevet

Hva gjør dere i kveld da jenter ? Det er jo faktisk lørdag...har helt mistet "helge-følelsen"..Her er det sofan og kosebukse for min del:)

Skrevet

Bah, for meg består helgen bare av jobbing og soving. Kjedelig, men må man, så må man :) Helt mista "helgefølelsen" jeg også.

Åå, dette innlegget gjorde at jeg ble skikkelig babysjuk, mer enn jeg allerede er!! :P

Skrevet

Uff det var ikke bra:-( Jaja er jo koselig også da:-)

Jeg og mannen slapper av i kveld. Deilig, og jeg benytter anledningen til å være litt her, mens han er opptatt med å fikse en pc;-)

Skrevet

alene hjemme jeg og..jeg og katten sitter i sofan å tar det bare med ro! Skulle egentlig jobbe i helgen, men har vært så trøtt og sliten de siste dagene, så jeg tok meg fri. Når har dere ikm da ? jeg har rundt 10 april, men vet jo aldri med denne kroppen min jeg da...tr har vært noe vinglete siden jeg sluttet med p-ring i oktober. Vært hos legen og denne uken, og er vi ikke gravide innen juni så skal vi starte på pergo.

Skrevet

Ikm mellom 8-10. her:-)

Skal til legen i midten av april. Skal høre med ham da når vi kan begynne utredning. Blir vel over sommeren en gang.

Skrevet

prøvd lenge ? jeg husker at jeg trodde det å bli gravid var vel piece of cake..den gang ei ! har ikm samme tid vi:)

Skrevet

Den overskriften gleder jeg meg veldig til å se!!! :o)

Er nok ikke så lenge til M-79!

Masse lykke til:o) !!!

Skrevet

AnneMa85 : Har prøvd i 6pp nå:-( Jeg trodde omtrent jeg kom til å bli gravid første gang med sex uten p-pillen:-D Hahaha jaja den naiviteten tok slutt;-)

TusseMor&lillegutt: Tusen tusen takk!!!!!!!!!!! Så søt du er:-)

Og du også!!!!!!!!!!! Heier på deg av hele meg!!!!!!!!!!

Stor nattaklemmmmmm til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...