Gå til innhold

haha! bringebærkapsler ja


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg kjøpt disse på nett?? går det an forresten? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyyyyyyyyyyyyyyyyytt,,

opp

opp

opp

Skrevet

Hva er de gode mot da ? Hører litt snakk om de..

Skrevet

kan brukes for å få ting til å trekke seg sammen bedre og fortere, ellers å få en raskere fødsel. har hørt mange med gode erfaringer med disse kapslene og teen. blant andre min bestevenninde:P det skader jo ikke å prøve:)

Skrevet

er ikke d de nye trankapslene d da?

Skrevet

Bringebærbladkapsler får du kjøpt på helsekosten

Skrevet

ja og husk det er bringebærBLADkapsler du skal ha;o)

Skrevet

I forrige sv.skap tok jeg disse kapslene i slutten,2 siste mnd tror jeg.

Jeg tror de hadde en god virkning,de virket hvertfall på det som de er ment for.. Rask fødsel,livmora trakk seg veldig fort sammen etterpå etc...

Skal ta de dette sv.skapet også.

Skrevet

Jeg tok slike kapsler i mitt 2. svangerskap, og fødte 1 mnd før termin. Tilfeldig? Vet ikke, men prinsessa kom ut på 2. pressrie. Jeg skal IKKE ta slike kapsler i dette, mitt tredje svangerskap...

Skrevet

thank ju mai laidis, for svar:)

*bukker og neier*

Skrevet

er kanskje litt teit men d der de nye trankapslene ikke sant? er d bra for fødselen også? har ikke hørt d før. eller er d noe helt anna disse dere snakker om.

Skrevet

Det er ikke tran nei!!!

 

 

Skrevet

tran blir noe annet ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...