jobo Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei, Fant ut at jeg var gravid, var utrolig overrasket siden jeg har tatt p-piller(har ikke slurvet). Etter noen lange, vanskelige dager har jeg bestemt meg for å beholde. Hjelpe meg:) Etter egene beregninger er terminen i slutten av november...noen i samme båt her?
ChellBell - har født! Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Gratulere og vellkommen hit! Du vil nok ikke angre på det valget
-loui- Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Heihei.., gratulerer!! VI ble også gravide med prevensjon.. Skjebnebarn kaller vi det, hehehe... Har termin 22 okt vi..., Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå