Gå til innhold

Skohorn og salmer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at jeg begynner å bli voksen, når venner og bekjente som er innom har begynt å spørre etter skohornet(haha, jeg må le og!) når de skal ut døren!

En annen ting som minner meg på at jeg ikke er noen ungmø lenger, er når jeg under minnegudstjenesten fra Ålesund i dag(jadda, jeg så på den...) merker at jeg kan en god del av "begravelsessalmene"utenat... Har visst være noen begravelser de siste åra... c",)

"O bli hos meg" kan jeg omtrent utenat, og jeg er ingen kirkegjenger sånn til daglig. Fin og stemningsfull salme, forresten - den og "Deilig er jorden".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahahahha GAMLA! Men jeg liker godt dkohorn, og salmer kan jeg også, så da er vi to gæmliser i så fall!

Skrevet

Salmer er jo veldig, veldig kjekkt da ;-) Hørte dere Kristiansanddialekta nå eller...?

Nei, da. Skal faktisk si meg enig i det. Er glad i salmer selv og av typen som alltid har kunnet flere salmer enn godt er - og har vært lenge glad i skohorn. Så sånnn sett er jeg vel egentlig glad for at biologisk alder snart tar igjen mental....

Skrevet

He, he skohorn er bra å ha har jeg også oppdaget.

Mange flotte salmer, mine favoritter er Deilig er jorden (sterke minner fra pappas begravelse...snufs...) og O helga natt.Mektig vakkert.

Jeg er jo ikke den som går i kirken hver søndag jeg heller, men jeg synes mange av salmene våre er vakre. Hver kveld synger jeg "Kjære Gud" for jentene.

Betydningen av ordene kan feiltolkes, som da eldstemann nå for 10 minutter siden stemmer i med, "Kjære Gud jeg har fått godt"...:-)

Er jo tross alt lørdag:-) måtte le litt da, ja

Skrevet

hmmm..... noterer flittig hva jeg må kjøpe neste gang jeg skal på butikken.... Skohorn og salmebok....notere, notere!

Kanskje du minner meg på det når vi skal drikke kaffe neste gang Reveenka????

;=)

Skrevet

Jada, klart det! Salmeboka bør til enhver tid ligge i veska, man vet aldri når behovet dukker opp!

Skal vi ha kaffe med eller uten barn, ute eller hjemme hos deg/meg?

Har fri mandag, men da er minste revungen hjemme(semme bebien) og til fredag har jeg heeeelt fri! c",)

Skrevet

jeg ville valgt fredagen uten barn bare dere på en kafe i mange timer..... tenk så koselig!

Skrevet

Du kan jo bli med, vettu - ta morgenflyet til Gardermoen, så plukker jeg deg opp på vei til Jessheim, det er bare fem minutter unna! Ettermiddagsflyet hjem igjen!

DET hadde vært noe, det! c",)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Jeg har lovet den rare sjefen min å ta en tur på jobb på mandag til tross for opprinnelig fri!!! Hun er sykmeldt noen % hvor jeg har ansvaret for drittkjedelige adm. oppgaver....

Fredag jobber jeg....

Skrevet

dyr kaffe, men jammen hadde det vært koselig!!!!!

Dere får heller ta en dagstur litt lenger opp i landet til sommeren.

Skrevet

Uka etter da? Har fri (med semme bebien) på mandag, fri uten på tirsdag, fri med semme bebien og nestminste revungen torsdag, og heeelt fri fredag før kveldsvakt.

Noen åpning der?

Så får dritgrei bedre tid til å bestille seg en flybillett også! c",=

Skrevet

Heheh... jeg skal sjekke.....må bare løpe ut i bilen og håpe på at det er der jeg har gjort av kalenderen min med turnusplan....:=)

Straks tilbake....

Skrevet

ingen åpning her i gården enda i alle fall :-)))

( oi oi oi oi ... bløt humor ...jaja, dæ ær lørdan)

Skrevet

Puhh... det var da enda godt Dritgrei!!!

Jeg har fri på fredag i uke 15. MEN... selv om det er en stund til... så har jeg friuka i turnus uka etter.=) Har IKKE planer om å ta noen ekstravakter;=)

Skrevet

så da kan dere gå på kafe hele tida... tenk så koselig det er da.

Skrevet

Hmmmm, tenketenke.......... Jeg har natt til tirsdag og onsdag den uka, men skal jo ned i stilling på denne turnusen som starter nå til uka, så da skal jeg jo stryke en god del vakter. Skal se om jeg ikke kan fjerne natt til den tirsdagen, jeg. Vet til midten av neste uke om det går.

Da er jeg forresten helt fri for revunger, hvis det klaffer med tirsda'n c",)

Skrevet

da tar vi den tirsdagen :-))))))

Skrevet

JAAAAA!!! Det gjør vi!!! Si ifra om det årnar seg da!

Skrevet

Jepp, jeg skal sjekke så fort jeg kan - første dag på jobb til uka!

Skrevet

.... og tilbake til den semme beibien.... Jeg tror kanskje hun ikke vil bli betegnet som særlig slem lenger;=) Min unge frøken er ikke akkurat noen "walk in the park" for tiden......:=/..... klype, bite, denge, dytte, kjefte og smelle....

Skrevet

En dyd av nødvendighet for småjenter som er minst i en større flokk! c",)

Skrevet

det virker som det er en dyd av nødvendighet for småjenter som er minst i verdens minste flokk også :-))

hun rynker brynene og lager snurpemunn og kaster så hardt hun kan før hun slenger seg i gulvet og blir liggende

hahahahah

vi ler, dete r ikke så fint, men det er vasnleig å ikke holde seg når hun strenger seg så fælt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...