Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 har en gutt på 2 mnd, og jeg har så lyst å ta meg en liten tur ut med noen venniner i kveld.. tenkte å amme han først, og pumpe det jeg får ut! men går det greit at han får mme på flaske da? og hvis jeg drikker en 4-6 øl og tar min siste øl i 11 tiden, når kan jeg da amme igjen? tusen takk for svar:)
*mamma*til*markus* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Han kan fint få mme på flaske, men du burde prøve det ut før du reiser ut.. Noen babyer nekter og sutte på tåteflaske og det er litt dumt hvis han nekter det etter at du har dratt... Man skal vel vente 12 timer etter alkoholinntak før du ammer igjen.. Tror jeg...
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Helt ærlig ... hadde ikke sjanset på at han tar flaske dersom han ikke har fått det før. Mange unger nekter å ta flaske og trenger tilvenning på sugeteknikken. Dersom du vet at barnet tar flaske går det for det samme om han får mm eller mme på den. Amming og alkohol (f.eks hvor lenge en må vente) kan du lese om her: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=54
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Og hvis du ikke har gitt mme før så kan du ende opp som oss igår, at lillegutt spyr alt opp igjen av mme et par timer etterpå.... Hadde prøvd engang før- samme da. Han tåler det nok ikke... Så helst prøv det først ville jeg sagt da, men siden du skal ut idag er det vel for seint. Lykke til uansett!!
SuperGlad Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 bytt type mme :-) Gutten min kastet opp av nan, men hipp går kjempefint ! eller GIKK kjempefint.... han nekter å drikke av flaske nå å nekter i tilleg mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå