Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke slik at EL-sprøyta skal tas 36 timer før uttak?

Jeg skal ta EL-sprøyta 23.30, og har uttak mandag kl 11. Men i natt skal jo klokka stilles én time fram, og dermed blir det jo ikke riktig! Da har jeg regnet ut at det kun vil bli 34,5 timer fra EL-sprøyta er satt til uttaket.

Kan Porsgrunn ha glemt at klokka skal stilles i helga, og hvordan skal jeg forholde meg til dette nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven. Den ser jeg!! Det er ganske sikkert at de har ltt slingringsmonn. Kanskje du bare skal ta den slik det står i papirene og ringe og spørre/si i fra på mandag?! Håper du finner ut av det..

Lykke til på egguthenting :-)

Skrevet

Nøtt

Hei, kan ikke hjelpe deg med dette, men jeg lurer på en ting. Har fått medisinene mine, men det var ikke noe EL sprøyte der som mange prater om. Får man denne tilsendt senere da??????

Skrevet

Huff, den ene bekymringen etter den andre popper opp her nå..

Vurderte å ringe gyn avd. i Porsgrunn, men de har garantert ikke greie på dette eller mandat til å be meg sette sprøyta en time tidligere.

Vi heller mot å sette sprøyta som avtalt, og ringe dem mandag morgen. Vi har iallfall tiden på "vår side" siden vi stiller klokka fram, så om de har gjort en feil så må jo uttaket utsettes en times tid.

Takk for lykkeønskning!

-----

Er det andre her som har uttak på mandag som har tenkt på det samme forresten?

Skrevet

På grunn av kort holdbarhet kan du hente den etter å ha vært på ul før egguthenting.

Skrevet

Hmm... dette var jammen meg en liten "nøtt".. (oioioi, for en humor sent på en lørdag kveld;).

Hvordan gikk det? Tok du den en time før, eller sitter du og venter til klokka blir halv 12? Jeg satt akkurat og tenkte på det samme, men skal heldigvis ikke sette den før i morra kveld! Lykke til!!

Skrevet

Jeg tok den nå 23.30. Var jo "nøtt" til det. Hohoh...!

Teite klokke som må stilles fram og tilbake i hytt og gevær.

Jeg er kjempestolt forresten, som klarte å stikke en vanlig sprøyte på meg selv! :-D

Skrevet

Ja, det står det full respekt av!:) Jeg er stadig borte og ser på den sprøyta jeg skal sette i kveld... *gulp* Men - det ordner seg for snille jenter veit du, så det skal nok gå bra!

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til i morgen!! Håper uttaket går bra, og at du er fornøyd med antall egg :-)

Skrevet

Det går fint. Det viktigste er at du ikke går over 36 timer - nå er du innenfor deadline likevel og de kan se status på ul, rett før uttaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...