Mamma/Oda Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Legger dere babyen deres 1 time tidligere ikveld?
mommytil2gutter Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Nei jeg gjorde ikke det. Han pleier å stå opp kl 6 så det er fint for meg om det blir kl 7. Vi får se i morgen om jeg vil fortsette å legge han så sent da. Kl 6 er kanskje ok når jeg får litt voksen tid på kvelden. Med førstemann sto jeg bare opp til vanlig tid med han og da ble rutine bra igjen. Men minstemann er ting ikke så lett dessverre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå