Gå til innhold

Rbk tar seriegullet i år :)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det så!! *gledesegtiltippeligaen*

 

Og dere fra Bergen: Gullet kom ikke HEM i fjor, og kommer ikke HEM til Bergen i år. Dere har misforstått litt... Gullet hører til i Trondheim, det er født og oppvokst der nemlig!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heia RBK!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å nei da du..........i år blir gullet gult og svart.......

 

heia fugla!!!!!

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahah:-D

 

 

Det er godt du har god humor ihvertfall, siden det ikke blir noe gull i år heller;-)

Gullet kom heeeem og skal bli værende heme en GOOOOD stund:-D

Skrevet

Gullet blir svart og hvitt.... Men så lenge Brann ikke får det (noe som ikke kommer til å skje) så er det litt greit :P

Skrevet

Som innflytter til trøndelag (og skap-trønder til tusen) så må jeg vel si:

 

Heia Rbk!!!

Skrevet

Hohohohoho... Gullet hører hjemme i Trondheim! That`s it :D

HVEM har mest seriegull da??? Ikke Brann!!! Moahahahahaha.

Skrevet

Der tar du nok feil.

Skulle gjerne sagt at det var sikert at FFK tar det hjem, men realisten i meg vinner den kampen... Men det kan alltid skje mirakler. Nå kaller tv'n og TV2 sport!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...