MammaMia123 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Så det så!! *gledesegtiltippeligaen* Og dere fra Bergen: Gullet kom ikke HEM i fjor, og kommer ikke HEM til Bergen i år. Dere har misforstått litt... Gullet hører til i Trondheim, det er født og oppvokst der nemlig!! Heia RBK!!!
nickoline og supermann Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 å nei da du..........i år blir gullet gult og svart....... heia fugla!!!!!
Monajenten Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahah:-D Det er godt du har god humor ihvertfall, siden det ikke blir noe gull i år heller;-) Gullet kom heeeem og skal bli værende heme en GOOOOD stund:-D
MammaMia123 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Gullet blir svart og hvitt.... Men så lenge Brann ikke får det (noe som ikke kommer til å skje) så er det litt greit
Verbena Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Som innflytter til trøndelag (og skap-trønder til tusen) så må jeg vel si: Heia Rbk!!!
MammaMia123 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Hohohohoho... Gullet hører hjemme i Trondheim! That`s it HVEM har mest seriegull da??? Ikke Brann!!! Moahahahahaha.
g 05, venter jente Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Der tar du nok feil. Skulle gjerne sagt at det var sikert at FFK tar det hjem, men realisten i meg vinner den kampen... Men det kan alltid skje mirakler. Nå kaller tv'n og TV2 sport!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå