Lille_Linn Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei,begynner å bli bekymret nå.. jeg å samboern prøver å bli gravide.. jeg tok en graviditets test i går å den var negativ. men det er bare 6 dager siden sist vi lå sammen så kan være litt tidlig enda... men jeg begynner å lure på om jeg har noen sykdommer av noe slag. er veldig ofte på do. å når jeg er på do, stikker det og svir det liksom inni og under navelen, kjenner det når jeg strekker meg fort også.. har også en del smerter under navelen, der eggstokkene ligger, bytter ofte side.. Har brukt tempen (tempen i dag er på 36,8) og livmorstappen som Veilidning de siste mnd, å den siste uka har han vært Høyt plassert, når den så vidt med en finger, bakovervendt og føles helt sammen "klemt" ut på en måte, som en spiss.. å tett tett lukket.. nesten Limt fast føles det som. å har ikke eggløsning heller. å mensen har vært veldig rar. forventet mens den 6 feb men fikk den ikke,(så kan evt om jeg er gravid være 1 mnd på vei) . har ikke noe form for utflod.. for ikke lenge siden hadde jeg Lotion aktig utflod, føltes som "sandkorn" inni ( sorry detaljene) men nå virker det noen ganger som det kommer "utvannet" hvit utflod. har veldig ømme brystvorter, ( aldri vært plaget av dette ikke engang før eller etter verken mensen eller eggløsning.) de er tunge på en måte, ( føles som de er harde, flere kjertler evt) plages med mye luft i magen. Ganske irriterende og vondt til tider.. spiser mer en ofte, har dårlig døgnrytme og sover veldig urolig. fått "Kick" på å vaske og ordne, veldig humørsvingninger.. vondt i hoftene og korsryggen så vaskingen varer ikke særlig lenge... var Hos legevakta å han sa at jeg ikke hadde urininfeksjon fordi urinen min var helt klar..(magen min var veldig hard under navelen) han sa også at jeg kunne være gravid men at jeg var en av de som ikke slo ut på graviditetstester ( det vil si at kroppen min ikke produserer HCG eller nok HCG.. så skal ta ultralyd til uka, men er litt urolig for hva det kan være så jeg spørr om råd her den sviingen når jeg tisser er borte, har bare "Murringer" i magen.. ikke vondt heller, mellom godt og vondt å det har jeg ca hele tiden.. Noen som evt Kjenner seg igjen? Cyste eller tidlig svangerskap? Takk for svar
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Ja det hòres jo ut som om du er gravid egentlig,alle symptomene dine er graviditetssymptomer!! Sà du fàr da bare vente til uka nàr du skal pà UL. Lykke til da!! og hold oss oppdatert !! Dette blir spennende1!!! krysser alt jeg har for degg!!! klemmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå