Gå til innhold

mme.. kan noen hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 2 mnd, og jeg har så lyst å ta meg en liten tur ut med noen venniner i kveld.. tenkte å amme han først, og pumpe det jeg får ut! men går det greit at han får mme på flaske da? og hvis jeg drikker en 4-6 øl og tar min siste øl i 11 tiden, når kan jeg da amme igjen?

 

tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

Så lenge knerten tar flaske er ikke det noe problem at han får mme.

Når det gjelder amming igjen hadde jeg ventet en 12 timers tid. Du trenger ikke å pumpe deg og så kaste melka ( så sant du ikke har veldig spreng, da). Melka "renser" seg selv, så når alkoholen er ute av kroppen din, er melka klar til å drikkes også.

 

Kos deg masse ute i dag!

Skrevet

12 timer er litt drøyt...hehe....6 øl er ute av kroppen i morgen tidlig...også i melken din.

 

Hilsen 5 barnsmor :)

 

Ps! ha en topp kveld ute :)

Skrevet

Har han fått mme før? Vær oppmerksom på at mange babyer får magevondt første gangen de får mme..

Ellers bør du vente ca to timer pr alkoholenhet du drikker.

 

Kos deg masse :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...