Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 har en gutt på 2 mnd, og jeg har så lyst å ta meg en liten tur ut med noen venniner i kveld.. tenkte å amme han først, og pumpe det jeg får ut! men går det greit at han får mme på flaske da? og hvis jeg drikker en 4-6 øl og tar min siste øl i 11 tiden, når kan jeg da amme igjen? tusen takk for svar:)
Blind Gudinne Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Så lenge knerten tar flaske er ikke det noe problem at han får mme. Når det gjelder amming igjen hadde jeg ventet en 12 timers tid. Du trenger ikke å pumpe deg og så kaste melka ( så sant du ikke har veldig spreng, da). Melka "renser" seg selv, så når alkoholen er ute av kroppen din, er melka klar til å drikkes også. Kos deg masse ute i dag!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 12 timer er litt drøyt...hehe....6 øl er ute av kroppen i morgen tidlig...også i melken din. Hilsen 5 barnsmor Ps! ha en topp kveld ute
~sjiraff~ Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Har han fått mme før? Vær oppmerksom på at mange babyer får magevondt første gangen de får mme.. Ellers bør du vente ca to timer pr alkoholenhet du drikker. Kos deg masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå