selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Den kommer sikker til å skli ut, ta av og havne på jordet denne som de andre... men jeg skal ha for forsøket syns jeg
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 *kaste en bøtte vann på tillab* Som dyttet meg så mange ganger at jeg gikk i butikken istad, ble en våt opplevelse... Men så MÅÅÅÅÅÅ jeg takke da, for det var veldig deilig å komme hjem å vite at jeg HAR handla så jeg slipper å sitte å angre imorra:p
mayaya Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Kaste en kopp kakao (ikke varm da) på tillab. *bare inspirert*
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 *tørker av seg vannet og slurper i seg kakaoen* Varreno eller?! Jeg er sint i kveld! *grrr* Nå har jeg tatt ungen etter øra, en katt etter halen og den andre katten etter "hvanåennjegfikktaki"...
Mayken Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 oida, går det en kule varmt i Tillab huset i dag? Kan jeg friste med hjemmelaget pizza til kakaoen kanskje? Få bror til å sitte barnevakt og kom deg en tur ut.....kan godt tusle litt oppover bakken og så litt nedover igjen...hint,hint;)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hehe:) Skulle gjerne gjort det, men el slabbedaskulf er ikke hjemme. Jeg har sendt ham i mitt sted for å kjøre flyttelass. Og nå er det husfred her, ungen sover og begge kattene er ute og leker i snø og regn, uansett om de vil eller ikke:p Hehe... Men det hørtes innmari digg ut! Hvordan gikk det forresten med T? *momser dronningsjokolade og drikker saft*
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Tillaben da :/ Du får dra den en tur hit så kan vi sitte å gumle i oss det vi HELST vil ha og synes synd på oss selv:p Jeg er det humøret ikveld, hihi..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Hehe.. Jeg har som nevnt over her kasta meg over kokesjokoladen:) *smatt*
Mayken Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 T er feberfri, men føler seg ikke særlig bra. Sendte han jo som sagt på legevakten. Tok crp og halsprøve og fikk resept på antibiotika. Ble kastet ut før han og legen fikk svar på prøvene. Nå har han fått utslett som klør og er hoven, ringte legevakten da det stod at dette kunne være en bivirkning av medisinene og at man da skulle kontakte lege. Spurte etter prøvesvarene, crp fin og ingen streptokokker. Da ser jeg ikke helt vitsen i å skulle fortsette på en kur som kroppen reagerer på, men, men. Men nå skulle jo dette være en Tillab tråd og ikke en T tråd:) Dronningsjokolade hørtes egentlig veldig godt ut. Skulle være flink i dag og ikke handle digg. Kjenner at jeg angrer fælt nå....søren å.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Hmmm, får håpe han blir fort bedre da:) Ikke noe morsomme når de er sånn disse mannebeina. Dronningsjokkis er genialt, og på tilbud på Ica Maxi:p (så jeg har MASSE) Det er lørdag joooo, en hel lørdag UTEN digg? Selvplaging!
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Har du starta ALT? ? ? ? Da får jeg kutte opp grapefrukten og hive innpå, sprette pottisposen og åpne soloen:p *tar innpå*
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 POTTIS! Nå fikk jeg lyst på paprikasuperchips og dip! *siiikle*
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 åååå, fuck, nå vil jeg ha dip, det er vel det eneste jeg ikek har... *grine* Men har en sånn ferdigmiddag fra Fjordland i kjelen, Karrikylling og ris:) Kommer til å legge på meg MAAAASSE dette svangerskapet.. *grine litt til*
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har dip men ikke pottis:( Eller jeg har pottis men ikke sånn jeg har lyst på... Men jeg har jo gulerøtter da... Det er digg med dip! *vurdere å rusle på kjøkkenet og finne*
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Ååå, det er knalldigg med gulrøtter, agurk og paprika strimler med dip til ja.. Men jeg har ikke det heller:/ Men jeg har masse frukt, og kremfløte, kanskje jeg ska lage fruktsalat? ? Orker jeg det, hmmm *spise karrikyllingen først*
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde ikke gulerøtter likevel. DRITSKUFFA, Så jeg spiser rå wienerpølser og drikker saft nå. Kanskje pølser er godt med dip?! *vil ha dip*
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 sikkert godt det, prøv? Evt kan du løpe over hit med dippen, jeg har Maarud tortilla pottis, VIL ha dip!!!!!
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 neineinei!!!!! Tillabtråden forsvinner jo...Kom igjen folkens, Tillab fortjener da flere innlegg på tråden sin enn dette!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 Tillab sløøøver på sofaen og bryr seg ikke så lenge det er noen vetuuge tråder å skrive/svare på i kveld:)
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 29. mars 2008 dytter litt på tillabtråden jeg, har ikke vært her ikveld for jeg har ordna bursdagsgave til mayaya-sønnen
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. mars 2008 vi er buden på kake i hvert fall Er jo riktignok bare 1 1/2 times kjøring pluss ferge, men... hehe... håper inderlig selfangermannen har funnet ut han skal være med - jeg har så lite lyst til å kjøre aleine med ungene. Fireåringen blir bilsjuk fort nemlig.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Har ikke har vært ute og vært selfanger i dag? Da er det kjerring og unger i morra uansett om han vil eller ei!
selfangerkjerringa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 29. mars 2008 Jeg sto opp med minsta 0630 idag. Eldsta sto opp 0830. Selfangermannen sto opp 1030, vi spiste sein frokost sammen til 1130, da dro jeg med jentene til min mor siden selfangermannen skulle ut på sjøen og fange sel uansett. Han kom hjem akkurat i tide til å gi mintsa nattanuss kl 1915. Jeg hadde da vaska, rydda og ordna kjøkkenet (som egentlig er HANS område), rydda badet og begynt p åmiddagen. Stelt begge ungene, vært i sentrum og handla (med to hypre unger på slep) og ikveld laget jeg kosedessert til oss (marscapone+mørk sjokoladekrem) og nå er jeg SUR og sliten og jeg tror sannelig han vil han en bj også! Ikke F... om jeg kjører aleine imorra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå