Nætte;mortil2 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Heisann!! Korsn går det med dæ?? Skjønte på Tone at du va lagt inn på UNN, så e spent på om du har det bra?
Ane med lillegutt Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei og hå Her står det greit til. Stemmer at jeg ble lagt inn tirsdagen etter kontroll hos legen og et blodtrykk på 174/123... Har hatt noen lange dager bortpå fødeavdelinga med mye prøver og diverse. Ble "sluppet fri" fredagen. Er begynt med blodtrykksmedisin og etterhvert stabiliserte blodtrykket seg. Skal inn på føden til kontroll nå på søndag klokken ti, så får vi bare håpe at alt er som det skal. De ville ikke sette meg i gang siden jeg ikke var moden, så da er jeg glad for at blodtrykksmedisinene virket. Begynner jo å bli litt lei nå, men det er jo under to uker til termin, så han kommer vel ut snart uansett
Nætte;mortil2 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Kjekt at du får være hjemme da ja!!! :-) Da har du kanskje nettopp vært på kontroll nå, så e no spent på ka dem har funne ut no.. Kommer du på treff i mårra hvis du får være hjemme, eller har du fått beskjed om å ligge på soffen å ikke gjør nåkka som helst? Godt du slipp å bli satt i gang, har jo skjønt at det ikke e nå særlig... Ja tenk.. Om bare noen daga/uke så e du mamma me en liten snupp i arman!!!!!!! Helt utrolig!! :-) Rent misunnelig på dæ!! Hehehe!!
Ane med lillegutt Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jepp, kjenne det begynne å bli klart for baby her i huset no Kontrollen i dag gikk fint den, blodtrykket e på 145/90, så da va det ikke behov for å øke dosen med blodtrykksmedisin iallefall Tenkte æ skulle komme på treff i mårra ja, treng å se litt folk, har sotte ine hele helga, og gubben e på nattevakt hele helga, så det blir jo fort litt kjedelig Dem sjekka ikke modning eller nåkka, men legen sa at dem ikke ville ha mæ gåanes nåkka særlig over termin med mitt blodtrykk, og gjett om det va godt å høre. Har gått å grua mæ til de uken over termindato æ evt hadde blitt nødt å gå ganske lenge I dag e det 12 daga til termin, så da e det jo ikke skrekkelig lenge til han kommer ut
Nætte;mortil2 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Så bra med både trykk å beskjed om at du slipp å gå over termin!! Det e jo supert! Bare 12 daga igjen ja... Tenk! Da har dokk smått snart! E jo bare helt utrolig! Fint å fær på treff ja, ska bli deilig med litt luft å andre menneska her å.. Har svigers her så ska bli greit å fær ut litt... =)
Ane med lillegutt Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det er koselig med besøk, men utrolig godt å komme litt "unna" etter ei stund Her e det sånn at det blir litt trangt når alle fra svigerfamilien e på besøk, så det er godt å komme seg ut innimellom Ja, det e utrulig spennanes å tenke på at det e så kort tid igjen til han kommer Fantastisk egentlig, at æ snart e ferdig å gå gravid for denne gangen...
Nætte;mortil2 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Vi har hatt mye besøk no, ganske lenge, å det e et helt anna opplegg å ha svigers her, enn å ha sine egne foreldra her... No driv ho å styra i kjøkkenskapan mine her for å lag fiskekake.. Jajamensann!!
Ane med lillegutt Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, ja sånn e det... Både koselig og litt slitsomt. Men det e jo godt å få litt hjelp inimellom, så kan man bruke tida til andre ting sjøl Vi sees no på treff i mårra da Ha en fin kveld videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå