Gå til innhold

hva tror dere..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en SA nå. Usikkert når SA'en skjedde, antakelig tidlig, ifl legen. Har kommet til å vært 5+5 hvis alt var bra.

Siden jeg ikke helt vet når SA'en oppsto kan jeg regne den blødningen som nettopp er ferdig nå som mens, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke vennen, men dytter for deg jeg:-)

Skrevet

Her kan jeg svare deg Ire:o)

Jeg spurte om det samme her da jeg hadde sa... Da sa flere her inne at man kunne regne første dag med blødning som første dag i syklusen. Så jeg regnet det som mensen da jeg hadde tidlig sa (5+3). Men det kan jo bli litt rør i syklusen den første tiden etter sa. Har hørt om flere som har hatt EL tidlig den pp. Var selv sikker på at jeg hadde El rundt dag 9, men har fortsatt ikke fått mensen i dag og i dag er det 17 dager over IKM. Så det er jammen ikke helt greit å vite hva som skjer med kroppen etter en sa altså! Men svaret jeg fikk var iallefall at man kunne regne blødningen som mensen hvis man ikke var litt lenger på vei.

Masse lykke til Ire:o)

Håper det er din tur neste gang!

Klemmer:o)

Skrevet

Er TR fortsatt ikke kommet..? tatt noen flere tester eller, noen symptomer da?

Når hadde du SA?

Ok,fikk jo et råd om å "vente" med prøvingen en eller to mens.. Får se hva vi gjør,kan ikke huske pp før denne SA'en at vi stressa, kosa oss bare veldig ofte, kan jo prøve på d nå også :)

Skrevet

Niks.. tanta er ikke kommet hit enda:o( Ingen symptomer lenger, bare masse mensmurringer! Og de har vart siden dag 9 i denne syklusen.

17 dager over IKM i dag...

Tok negativ test 10 dager over IKM.

Jeg hadde en sa 14. februar.

Litt frustrert nå kjenner jeg!

jaja, det gjelder å ikke stresse...

Ja, jeg har også hørt at man burde vente en mens eller to... men har også hørt det motsatte. Ikke så lett å forholde seg til alle de forskjellige meningene altså! Jeg tenkte at det kanskje ikke hadde så mye si siden jeg ikke var kommet så langt på vei... så jeg valgt å fortsette prøvingen.

Sa legen dette til deg forresten?

Skrevet

ja, d og at den blødningen jeg har hatt kunne antakelig regnes som mens, siden jeg mistet såpass tidlig....

Skrevet

Ok...

Det er vel egentlig det jeg har hørt og...

Det er jo så kjedelig å vente en mens eller to og... hmmmmm... men det ser jo ut som om iallefall kroppen min gjør akkurat som den vil alikevel;o)

Du får ha lykke til da ire:o)

Jeg følger med på deg! Og krysser fingre for at det snart er din tur!

:o)))

Skrevet

Håper TR kommer snart da, eller at du er en av di som prod seint HCG:) krysser fingrene for deg :) Lykke til, vi skal nok inn på 1.tri sammen vi :)

Skrevet

Jupp:o)

det hadde vært koselig det ire!!! :o)

Ha en fiiiin dag da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...