Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Har hatt bursdagsfeiring for gutten min i dag og han ble overøst med gaver. Broren min hadde på egenhånd vært ute å kjøpt en sånn verktøy benk til han med tilbehør,dette er en mann som aldri shopper, men til lille Noah skulle han kjøpe gave til:o) Han har 3 jenter selv og tror han syntes det er veldig stas å kjøpe gutteleker... I tillegg fikk han 2 superfine genser, en kjempetøff leketraktor med bondegår og dyr, og en bok. Ble helt satt ut jeg, de brukte mange timer i bil for å komme og så fikk han så mye. Noah har virkelig en snill onkel:)
melkekua™ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Sikkert morro for broren din å shoppe ja ;o) Koselig med snille onkler!
melkekua™ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 EEhhhhh...glemte jo helt å gratulere deg med gutten din )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Hihi takk, han har ikke bursdag før på onsdag, men må ferie det i helgen når alle har fri:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Så snill onkel da:o))) Er nok stas med Noah da kan jeg tenke meg:o) Store nydelige gutten det se..
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa, kan du komme på msn litt? Må spørre deg om noe, men vil ikke spørre her...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2008 Hu? Har jeg deg på msn??
Sabina og gjengen Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har endra nick her inne;) du vet hvem jeg er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå