Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 samboer skal på fest, og ikke har han spurt om jeg vil være med engang... virker som han ikke vil ha meg med:( blir litt småsur pga dette jeg.... han kunne jo ha spurt om jeg vil være med selvom jeg er gravid, men d virker som d ikke er aktuelt. så da blir jeg sittende her alene på en lørdagskveld.
ChellBell - har født! Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hm... det var kjipt! Dårlig gjort at han ikke spurte deg da! Vi slutter jo ikke å ville ha det gøy bare fordi vi er gravide! Teiting han...
-blueberry- Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Skjønner deg veldig godt, sambo skal og på fest idag uten å spør om jeg vil være med. han gledet seg og det skulle bli så artig blæh. kjente tårene presse da han sa det. vil og være sosial selv om jeg er gravid.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 ja nå reiste han... og jeg sitter igjen og griner... tåler ingenting fortida.... skikkelig sutrete
-blueberry- Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 tårene tok fullstendig overhånd da sambo var ute av døra. æsj , ja man har liksom ikke kontroll over følelsene, men d er skikkelig dårlig gjort å dra på fest uten å bli bedt med engang. mannfolk. hva med når babyen kommer? skal han bare plutselig dra på fest da og?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 ja d er liksom d.... off stress og grine for ingenting.... vi endte med en krangel.... for jeg klikker for ingenting...
lillegull08<3 Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 vet hvordan dere har det.... sambo var ute 3dager i påsken, og der satt jeg med snopeskålen på fange, følte meg feit, og måtte felle noen tårer... syns så fryktelig synd på meg selv... han ville ut i dag også, og da sa jeg at jeg ville være med. det syns han var så slitsomt, pga alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke skulle drikke. så nå ble han heller hjemme... like greit det da, men hvorfor er det liksom bare han som skal få more seg, å så skal jeg sitte her som en voksende flodhest?! (gud det var godt å få ut noe sinne) hehe.... god helg jenter =)=)
scoobydo Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 hehe... godt å sjå at det er fleire som har det på samme måten! Kjæresten min var ute heeeile påska!... fekk besøk av en kompis han ikke hadde sett på lenge... dette var planlagt leeenge før vi visste at jeg var gravid! likevel satt jeg hjemme og var sur og grinete hver kveld.. utrolig hvordan de hormonene påvirker en... Men helt enig med dere... selv om vi er gravide betyr det ikke at vi skal sitte inne hver helg! Har snakket mye med kjæresten min om at jeg også ønsker å gå ut og være med på ting... så håper det ordner seg...
-loui- Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er glad til når sambo stikker på fest jeg.., det skjer omtrent tre ganger i året....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå