Mamma+2 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg og min mann er skilt ..og nå skal hans eldste Onkelbarn konfirmeres. Jeg har jo fungert som Tante for denne gutten i 10 år så vil jo markere dagen hans. Regner jo med at min eksmann kjøper gave fra seg..sønnen vår og hans nye samboer. Jeg syns det er greiest å gi han penger i og med at han er gutt og jeg aner ikke hva den gutten ikke har for å si det sånn. Hva er vanlig å gi i sum?? Jeg aner virkelig ikke...lenge siden noen i familien har vert konfirmanter. Takk for evt svar.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 til veldig nær familie gir vi for mellom 700-1000kr, familie men ikke så nære 500kr og venners barn 300kr.
petite fleur Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Man gir jo litt etter lommeboka da. Jeg er gudmor til ei jente som skal konfimeres til våren, jeg skal gi 500 kr og et fotoalbum jeg skal lage selv (dvs scrrappe). Hadde jeg ikke laget album, hadde jeg gitt mer....men så er jo jeg gudmoren hennes da. ;-)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Det kommer litt an på din økonomi og "standarden" de har for gaver i den slekta også. Sleng i noen hundringser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå