Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har spurt legen min om hvordan hun vurderer det at jeg skal fly med widerøe neste uke. Grunnen til at jeg er usikker er at jeg hadde store blødninger i påsken. Trodde rett og slett at dette ikke skulle gå bra!! Men det lille nurket hadde holdt seg fast heldigvis. Bør jeg fly??
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 i uke 8 er ikke dette et tema engang.. Grunnen til at du ikke får fly på slutten er pga faren for å føde, og fare for blodpropp o.l pga dårlig blodsirkulasjon som man gjerne har på slutten.. Bare fly i veg...
gullfisken * gravide* :) Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 helt enig med det første svaret, men husk og at di fly folka kan si det er farlig å bla bla bla, men d er bare tull, di vill bare ikke ha en fødsel ombord, greit at di ikke vil det men di burde jo bare si det som det er!
gullstrupen Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Hei! Jeg jobber som flyvertinne i SAS. Du kan trygt fly i uke 8. Det er de siste ukene man ikke får fly. Lykke til med det lille nurket i magen din: )
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jordmoren min sier at det er mere stråling på et fly enn røntgen hos tannlegen. Så de anbefaler ikke å fly de tre første mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå