lillegull08<3 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 De værste symptomene har i grunnen begynt å gi seg, og jeg har følt meg ganske okey di siste dagene. Men i dag (etter å ha godt en lang tur) ble jeg skikkeli dårlig... Kjempe kvalm, masse mensmurringer i magen og bare uvell.... Kan symptomene svinge så kraftig fra dag til dag, eller bør jeg være bekymret?! Har ingen blødninger eller farget utflod... Ble bare litt bekymret.... Men sånn er det vell med oss gravide... Hehe!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 hei :-) Det er nok dessverre helt normalt ja! :-)))) Kroppene våres er så uforutsigbare atte :-P Ene dagen kan jeg ligge å spy hele dagen, mens neste har jeg kanskje bare litt hodepine og halsbrann :-) Så kos deg masse og det er jo koselig å ha symptomer på at man er gravid :-)
lillegull08<3 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hehe, ja er jo kjekt med symptomer =) da skal jeg høre på deg, og så skal jeg nyte helgen med sambo og spiren =) fortsatt god helg til deg!!
HegeAE Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Eg er drittlei all den kvalmen. Har nesten ikkje energi om dagene heller....
lillegull08<3 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 jeg også.... og så kommer den så plutselig, så blir jeg kjempe dårlig.... men kan gå mange timer uten å kjenne noe, og når jeg da blir dårlig er det sånt at jeg nesten må legge meg =/ kjedelige greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå