Gå til innhold

Plutselig veldig dårlig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De værste symptomene har i grunnen begynt å gi seg, og jeg har følt meg ganske okey di siste dagene. Men i dag (etter å ha godt en lang tur) ble jeg skikkeli dårlig... Kjempe kvalm, masse mensmurringer i magen og bare uvell.... Kan symptomene svinge så kraftig fra dag til dag, eller bør jeg være bekymret?!

Har ingen blødninger eller farget utflod...

 

Ble bare litt bekymret.... Men sånn er det vell med oss gravide... Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :-)

 

Det er nok dessverre helt normalt ja! :-)))) Kroppene våres er så uforutsigbare atte :-P

 

Ene dagen kan jeg ligge å spy hele dagen, mens neste har jeg kanskje bare litt hodepine og halsbrann :-)

 

Så kos deg masse og det er jo koselig å ha symptomer på at man er gravid :-)

Skrevet

hehe, ja er jo kjekt med symptomer =) da skal jeg høre på deg, og så skal jeg nyte helgen med sambo og spiren =)

 

fortsatt god helg til deg!!

Skrevet

Eg er drittlei all den kvalmen. Har nesten ikkje energi om dagene heller....

Skrevet

jeg også.... og så kommer den så plutselig, så blir jeg kjempe dårlig.... men kan gå mange timer uten å kjenne noe, og når jeg da blir dårlig er det sånt at jeg nesten må legge meg =/ kjedelige greier!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...