Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei Er d flere som kjenner plutselige smerter\stikking i musa? Jeg trodde kansje jeg hadde urinveisinfeksjon, men urinprøver avkreftet det. grunnen til at jeg trodde d var d, var det at jeg måtte skikkelig på do, men d kom liksom ikke noe urin. det stikker fremdeles der nede, og er litt vondt av og til, men det er vel kansje normalt?? jeg er i uke 34 nå.
Pernille Sofie Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Kalles vist modningssmerter.. kan ha det opptil to mnd før dødselen. Har det selv, er nå uke 36 og har hatt det i noen uker.. At du må på do hele tiden, er nok at barnet presser på blæra di. Blir liten plass til blæra.. Og man føler man må på do hele tiden, og så kommer det lite eller ingen ting. Så frustrerende.. Men normalt
Skrømti Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jepp, kjenner til det der ja. Sist svangerskap fikk jeg også tatt en urinprøve fordi jeg var sikker på at jeg hadde UVI, men dengang ei. Dette var rundt uke 30 husker jeg. Har de samme smertene denne gangen og, det er riktig ubehagelig til tider. Men nå er det ikke så lenge igjen, så jeg skal alltids holde ut! ( 38+1 i dag) Så du kan trøste deg med at alt er helt normalt!
trippi Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 hmmm...takk da fikk jeg også svar på d har og kjent d... er nå i uke 39+2 og har hatt d i mangen uker... av og til når jeg trør ned på den ene foten så føles d bare verre... gleder meg til å ikke springe så mye på do lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå